Krotka pilka jest tutaj:
List do nich w calej sprawie - z terminem na ich odpowiedz. Nie dzwon do konsultantów - to bez sensu jest i kase tracisz, i czas. No, jak masz telefon za free to ew. mozesz, ale od razu mów ze dzwoniles juz 7 razy i zadnego efektu i ze chcesz rozmawiac z supervisiorem - ew. mozesz wspomniec, ze bedziesz nagrywal rozmowe - nagrywaj ja i tak, ale jak gostek z VIRGIN nie da ci zgody to mozesz sie nia pochwalic tylko przed znajomymi, bo jest to nielegalne.
Od samego poczatku mów co i jak i co chcesz osiagnac.
Oczywiscie niezaleznie od telefonu do nich pisz list.
Dobrze bedzie jak od razu VIRGIN postraszysz sadem, karami i innymi takimi - privacy rights, sadem i odszkodowaniami - i w rozmowie telefonicznej i w liscie.
Od razu tez list do OFCOM - z opisem calej sytuacji:
OFCOM:
www.ofcom.org.uk
tam gdzies musi byc adres ichni,
Nastepny punkt programu:
List do CISAS (Communications & Internet Services Adjudication Scheme)
- jako ADR (Alternative Dispute Resolution)
ich adres to:
24 Angel Gate
City Road
London
EC1V 2PT,
tel. 020 7520 3827
e-mail:
info@cisas.org.uk
web:
www.cisas.org.uk
i idziesz do banku i anulujesz te Direct Debt zlecenia i piszesz do Financial Obudsman (nie znam adresu - Google Twoim przyjacielem) czy jak sie ten gosc tam nazywa, z opisem calej sytuacji.
Mozesz ew. jeszcze sprawdzic czy Ci to nie wplynelo na status kredytowy Twój.
Experian sie chyba nazywa ta firma co to robi.
http://www.experian.co.uk/ i kosztuje to 2 funciary chyba.