Ja tam juz drugi rok jestem z Virgin i nie narzekam. Raz tylko byl problem bo ich technik cos w szafie odlaczyl jak naprawial komus innemu. Czasami cos na torrencie sciagam, ale zadnych problemow nie bylo nigdy.
Przedtem w Bulldogu ( przejetym przez Pipex) tez 2 lata i tez bez problemow.
BTW AOL - jako dialup rzeczywiscie mial koszmarne oprogramowanie dodatkowe, ktore raczej adware przypominalo.
Co do dzwonienia na 0845 itp. najpierw dobrze jest poszukac tanszego numeru:
http://saynoto0870.com/
Co do przeprowadzki:
- council - landlord musi do councilu zaniesc 'tenancy agreement' i podac Twoje/wasze dane, oni Ci przysla list potwierdzajacy
- prad / gaz - landlord musi im powiedziec ze nowa osoba tam mieszka i podac stany licznikow, potem przysla Ci list z zapytaniem czy chcesz z ich uslug korzystac - jesli tak to zadzwon podac dane, jesli nie zrobisz tego w ciagu 14 dni / nie zmienisz dostawcy to odcinaja
Poza tym przy zmianie adresu pamietaj o poinformowaniu o tym fakcie Twojego banku/bankow, operatora komorki, HMRC jesli cos z nimi masz wspolnego (self employment), tv licence, pracodawcy, wykup mail redirection na poczcie. Jesli myslisz o swoim credit score to wpisz sie na electoral roll w nowym miejscu.