Joasiek74 pisze:Witam serdecznie szanowną klientkę lub klienta o bliżej nie znanej tożsamości. Bardzo nam przykro że nie dołączyła pani do olbrzymiego grona naszych usatysfakcjonowanych klientek. Zapewniam panią że zaopatrzenie u nas w firmie działa w odpowiedni sposób, dlatego też nie ma możliwości aby w trakcie zabiegu zabrakło nam jakiegokolwiek z produktów. Mamy odpowiednio ustalone procedury działania i zanim przystąpimy do jakiegokolwiek zabiegu sprawdzamy i zapewniamy konieczne materiały. Poza tym mamy w firmie książkę skarg i zażaleń którą dokładnie monitorujemy. Proszę umieścić w niej wpis i osobiście dopilnuję że się tą sprawą zajmiemy.
Z wyrazami szacunku
Dariusz Kędziora
Dział obsługi klienta
www.b-beauty.eu
Wróć do „Zdrowie, Medycyna, Rodzina”
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika. i 32 gości