Tutaj zamieszczamy pytania dotyczące życia na wyspach, które nie kwalifikują się do innych kategorii
tomekatomek131
Gastarbeiter

Ktory bank wybrac?

Postautor: tomekatomek131 » 27 sie 2011 16:18

Witam, jestem nowy w UK. Zalozylem konto w Lloyds, ale jestem z tego konta BARDZO niezadowolony. W Polsce mialem Inteligo i w Lloyds'ie brakuje mi tych bardzo potrzebnych funkcji, ktore mialo Moje Polskie konto, a ktorych nie ma to anglieskie.

Interesuje mnie bank, ktory da mi:
- karte, ktora bede mogl wszedzie placic, a nie tylko wybierac pieniadze (to akurat Lloyds mi dal)
- pelna obsluge przez internet (to tez oferuje Lloyds)
- sms powiadamiajace o kazdej transakcji (wplata, wyplata z konta - tego Lloyds nie oferuje, jedynie malo czytelne tygodniowe zestawienie raz w tygodniu)
- aktualne informacje o stanie konta (w Lloyds mam tak, ze pisze mi np. ze mam dostepne 500 Funtowm, klikam "wykonaj platnosc", a tu okazuje sie, ze mam tylko 350 Funtow, bo dane na stronie jeszcze nie zostaly zaktualizowane).

Nie rozumiem jak tak rozwieniety kraj moze miec takie zacofane systemy bankowe, dramat.

Prosze o pomoc w znalezieniu banku, ktory oferuje te wszyskie opcje o ktorych napisalem.

Pozdrawiam.

Starababa
Gastarbeiter

Postautor: Starababa » 27 sie 2011 17:09

Dla kogos bez zadnej histori tutaj? Watpie...

tomekatomek131
Gastarbeiter

Postautor: tomekatomek131 » 27 sie 2011 17:18

Przeciez nie wymagam mozliwosci debetu na 2000 funtow tylko podstawowych opcji w banku. Ty w jakim banku masz konto? Masz te opcje, ktore mnie interesuja?

tomekatomek131
Gastarbeiter

Postautor: tomekatomek131 » 27 sie 2011 20:30

Chyba nie przeczytaliscie uwaznie Mojej wypowiedzi. Napisalem na poczatku, ze mam karte, ktora moge placic, realizowac transakcje przez internet - mimo, ze jestem nowy Lloyds dal mi taka opcje.

Sms'y po transakcjach to bardzo wygodna sprawa - caly czas wiesz co sie dzieje na Twoim koncie.