Tutaj zamieszczamy pytania dotyczące życia na wyspach, które nie kwalifikują się do innych kategorii
user1966318
Gastarbeiter
Posty: 17
Rejestracja: 18 lis 2010 21:29

darmowe minuty w Vodafone

Postautor: user1966318 » 11 mar 2011 20:50

Czy ktoś potrafi mi wytłumaczyc, jak liczyc darmowe minuty w Vodafone? Powiedziano mi, że każdego 7 kolejnego miesiąca wskakuje mi 900 darmowych minut, a dzisiaj sprawdzam i zostało do wykorzystania 570. To niemozliwe, żebym wygadala 330 minut w 4 dni, nawet od początku miesiąca to niemozliwe. W salonie te glupki tez nie potrafią mi wytłumaczyc, o co chodzi.
;(

omnomnomnom
Gastarbeiter
Posty: 43
Rejestracja: 16 sty 2011 22:55

Postautor: omnomnomnom » 12 mar 2011 15:29

minuty wymienne na internet / smsy?

user1966318
Gastarbeiter
Posty: 17
Rejestracja: 18 lis 2010 21:29

Postautor: user1966318 » 12 mar 2011 17:36

Nie, normalne, darmowe minuty (oprócz minut mam w abonamencie smsy, internet, mmsy). Podliczyłam wygadane minuty, wyszlo ok. 20. Nikt nie potrafi mi wytlumaczyć, gdzie się podziało 300. ;(

omnomnomnom
Gastarbeiter
Posty: 43
Rejestracja: 16 sty 2011 22:55

Postautor: omnomnomnom » 13 mar 2011 10:06

za http://www.vodafone.co.uk/vodafone-uk/a ... /index.htm

"Older handsets may be configured to make a phone call to Vodafone’s WAP Gateway using the number 07836900808 to access Vodafone live! and the mobile internet. These calls are charged per minute and Vodafone’s published prices for WAP apply."

Czyli - sprawdź jak się łączysz z internetem.
A tak wracając do tematu - Vodafone nie ma żadnego biura obsługi klienta? Nie nawróżymy zbyt wiele z paru zdań.

user1966318
Gastarbeiter
Posty: 17
Rejestracja: 18 lis 2010 21:29

Postautor: user1966318 » 13 mar 2011 20:10

Niestety, w salonach nie potrafią mi odpowiedzieć, bo "nie maja wejścia do systemu". A na infolinii doradzają sprawdzić billing. Gdy tłumaczę, że sprawdzałam i wychodzi 20 min, nie 300, to mówią: "niemożliwe, sprawdź jeszcze raz. A może system się myli? To się zdarza.". I taka gadka z nimi. Oszaleć można.
Nie łączę się z internetem. Telefon służy mi właściwie tylko do odbierania połączeń. ;(

banita
Rezydent
Posty: 7320
Rejestracja: 31 sie 2007 07:34

Postautor: banita » 14 mar 2011 09:04

a w czym w ogole jest problem? jesli "gina" ci darmowe minuty ktorych i tak nie wykozystujesz to co z tego? chyba ze wykozystujesz i musisz potem doplacac - kalkulator w reke i liczysz z bilingu ... skladasz reklamacje i juz


Wróć do „Sprawy codzienne”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika. i 11 gości