O wszystkim i o niczym forum ogólne bez ograniczeń terytorialnych
Lebomi
Gastarbeiter
Posty: 15
Rejestracja: 30 maja 2008 23:46

melanż w najbliższą Sobotę!!!

Postautor: Lebomi » 15 lip 2009 13:26

Zapowiada się fajna, tematyczna imprezka domowa połączona z urodzinkami! Jeśli są jakieś dziewczyny, które chętnie spędzą sobotni wieczór na dobrej zabawie to zapraszamy! Temat imprezy i szczegóły pod numerem : 07985738163
RAZ SIĘ ŻYJE!!! :lol:

banita
Rezydent
Posty: 7320
Rejestracja: 31 sie 2007 07:34

Postautor: banita » 15 lip 2009 13:37

jak dajecie klapsy czyli impra o zabarwieniu sado maso to 71jkc powinna sie pisac :)

71jkc
Rezydent
Posty: 1468
Rejestracja: 08 kwie 2009 20:16

Postautor: 71jkc » 15 lip 2009 13:44

zajeta jestem w ten weekend przycinam zywoplot :D

banita
Rezydent
Posty: 7320
Rejestracja: 31 sie 2007 07:34

Postautor: banita » 15 lip 2009 13:46

oo userek w koncu podal maila do siebie :)

Usercostam
Rezydent
Posty: 5234
Rejestracja: 06 gru 2013 12:00

Postautor: Usercostam » 15 lip 2009 14:18

Czy trzeba przynoscic wlasne jedzenie ?

banita
Rezydent
Posty: 7320
Rejestracja: 31 sie 2007 07:34

Postautor: banita » 15 lip 2009 14:21

to nie bedzie impreza milosnikow kotleta schabowego

71jkc
Rezydent
Posty: 1468
Rejestracja: 08 kwie 2009 20:16

Postautor: 71jkc » 15 lip 2009 14:23

UCT oni dziewczyny zapraszaja ! Czyzbys zmienil plec w ciagu nocy ? Czy w obie strony uderzasz?

Usercostam
Rezydent
Posty: 5234
Rejestracja: 06 gru 2013 12:00

Postautor: Usercostam » 15 lip 2009 14:43

No ale przeciez wiadomo ze zadna szanujaca sie laska nie pojdzie na impreze do Polaka ;)
A zjesc za darmo zawsze mozna

71jkc
Rezydent
Posty: 1468
Rejestracja: 08 kwie 2009 20:16

Postautor: 71jkc » 15 lip 2009 16:06

A co TY na schabowego zapraszasz ? Bardzo chetnie dawno nie mialam :)

Usercostam
Rezydent
Posty: 5234
Rejestracja: 06 gru 2013 12:00

Postautor: Usercostam » 15 lip 2009 16:13

Lubisz miec schabowego w buzi ?

71jkc
Rezydent
Posty: 1468
Rejestracja: 08 kwie 2009 20:16

Postautor: 71jkc » 15 lip 2009 16:23

Tylko jak dobrze sformowany :wink:

Lebomi
Gastarbeiter
Posty: 15
Rejestracja: 30 maja 2008 23:46

Postautor: Lebomi » 15 lip 2009 23:06

To się rozmowa rozwinęła ;) A skoro żadna szanująca się polka nie pójdzie na melanż do polaka to zapraszamy w takim razie też te nie szanujące się :P A tak na serio to nie bać się zapraszamy!

Lebomi
Gastarbeiter
Posty: 15
Rejestracja: 30 maja 2008 23:46

Postautor: Lebomi » 15 lip 2009 23:14

A swoją drogą "jkc" to fajnie to się teraz nazywa "przycinanie żywopłotu" ;) Jak długo pielęgnowałaś ten "swój żywopłot", że poświęcisz na niego całą Sobotę :p ??

71jkc
Rezydent
Posty: 1468
Rejestracja: 08 kwie 2009 20:16

Postautor: 71jkc » 15 lip 2009 23:48

juz pisalam wczesniej conservation area ! podlega specjalnym regulacja :wink: a co chcesz inspekcje zlozyc?
napisz gdzie bazujesz :)

Lebomi
Gastarbeiter
Posty: 15
Rejestracja: 30 maja 2008 23:46

Postautor: Lebomi » 16 lip 2009 22:52

ja bazuje w okolicach Neasden :lol:


Wróć do „Hyde Park”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika. i 13 gości