Nie wiem czy ktokolwiek z was mial kontakt z ta instytucja,ale podobne przypadki i porady beda dla mnie bardzo pomocne.
Mam problem z customer service Mam usterke w swoim laptopie z HP.Zglaszalam to w ich servicie i oni maja obowiazek przyslac kuriera ktory odbierze wadliwe urzadzenie z domu.
Tu sie zaczynaja schody.Pierwszy telefon do nich wykonalam 26.11.Mily pan umowil wizyte nastepnego dnia w godz miedzy 8-12.Kiedy nikt sie nie pokazal zadzwonilam do servicu gdzie powiedziano ze kurier byl,ale nikt im nie otworzyl.Po wnikliwej rozmowie wyszlo ze maja w systemie inny adres.To znaczy numer mieszkania jest krotszy o jedna cyfre????Pan zapewnil ze adres poprawi i ze kurier przyjedzie nastepnego dnia.I tak juz od ponad tygodnia.Ja czekam a oni wysylaja kuriera pod zly adres.Ja dzwonie,a oni ze kurier byl,ale nikt im nie otworzyl.
Tak samo bylo poprzednim razem kiedy potrzebowalam servicu,ale wtedy jeden telefon wystarczyl.Tym razem to juz przerasta moja cierpliwos.Zauwazylam ze juz zaczynaja mnie olewac kiedy do nich dzwonie.Postraszylam ich sadem,ale chyba sie nie przejeli.
Co mam zrobic???Mam wazna gwarancje wiec nie odpuszcze.Jak sie im dobrac do tylka?
