Postautor: AnkaMAk » 30 wrz 2007 19:55
Witam,
Korzystam z uslug BT od roku, oto co moge Ci podpowiedziec:
1. Rachunek placi sie co 3 miesiace, tak pi razy drzwi, jak dostaniesz rachunek masz tam napisane do kiedy musisz uiscic.
2. Jak sie spoznisz, wysla ponaglenie, a potem odetna wszystko w diably i bedziesz na ich 'czarnej lisci', tzn. w przyszlosci jak bedziesz chcial znowu linie od nich, moga odmowic a przy okazji skasowac co zalegasz - jak im podasz swoje dane bankowe.
3. Jak w domu, w ktorym mieszkasz w ogole nigdy nie bylo linii telef., to skasuja i za nowa linie i za zalozenie neta. Jesli masz gdzies w domu gniazdko, to znaczy ze linia jest i tylko trzeba uaktywnic - za podlaczenie neta i tak zaplacisz. Zrobia Ci credit check (powaznie!), i jak Ci wyjdzie niepomyslnie, to musisz dorzucic £50 depozytu (zwroca po roku, a wlasciwie dadza Ci opcje odjecia od rachunku).
4. Zeby wszystko aktywowac, ustawic itepe, najlepiej tam zadzwonic. Podadza Ci opcje taryfowe, najtanszy pakiet chyba dalej jest £ 9.99. Zapytaj o tanie polaczenia do Polski - za £1 miesiecznie mozesz dzwonic swiatek, piatek i niedziela za 2p za minute na stacjonarne (na komorki nie probowalam, dzwonie ze swojej komorki).
ogolnie BT nie jest takie zle, jestem raczej zadowolona, szczegolnie jak widze co moi wspollokatorzy nawyprawiali z Virgin i Sky - niezabezpieczone polaczenia (kazdy moze za darmo uzywac Twojego neta), predkosc raz zawrotna raz zolwia - z BT jest szybko - nie super szybko - i stale.
Tyle wiem, mam nadzieje ze Ci troche pomoglam.
Pozdrawiam
Anka