Postautor: ergo » 12 wrz 2008 10:02
Witam, potrzebuje porady kogos kto ma wiedze w temacie. Otoz, w sklepie internetowym kupilem TV.Od czasu zakupu minelo prawie 2 miesiace. Zostalem poinformowany ze przesylka zostala wyslana. Zaniepokojony opoznieniem napisalem a pozniej zadzwonilem do firmy. Na poczatku otrzymywalem odpowiedz ze ustala numer listu przewozowego i przekaza mi informacje co sie dzieje. Po kilku dniach takich zabaw w to ze ja dzwonie, pisze oni maja ustalic i oddzwonic,odpisac przestali odpowiadac na moje maile. Dzwoniac do nich rzekomo nie maja mozliwosci (operator obslugujacy klientow)ustalic takiej informacji.Majac dosc takiej zabawy zazadalem zwrotu pieniedzy na rachunek. Mimo uplywu kilku tygodni, telefonach mailach (z mojej strony) ciagle slysze ze sprawa "jest w trakcie realizacji"
i tu dochodze do sedna:
gdzie w UK, poza policja,sad, oszukany klient moze zglosci sprawe proby oszustwa lub nieuczciwe traktowanie klienta ?
bardzo dziekuje za wszelka pomoc