O samochodach, motocyklach i rowerach ...
zyga80
Gastarbeiter
Posty: 1
Rejestracja: 06 maja 2008 21:00

problem z glowica BMW

Postautor: zyga80 » 06 maja 2008 21:03

WIATM PROSZE O RADE.... MAM BMW 200Or 2.0 disel i mam cos z glowica chyba cos sie tlucze w silniku i z tlumika spaliny maja bialy kolor jak myslicie oplaca sie to robic czy lepiej szukac nowego silnika a moze auta? ( znajomy mowi ze to glowica moze uszczelka... a moze cos wiecej) prosze o rade

kordian
Gastarbeiter
Posty: 59
Rejestracja: 16 wrz 2008 13:29

Postautor: kordian » 06 maja 2008 21:42

...jak "tłucze w silniku" i "idzie biały dym z wydechu" to oznacza, że Twoja BMW pali olej, który idzie przez PIERŚCIENIE na tłokach, którch wymiana będzie napewno tańsza od wymiany silnika.

Taka jest moja koncepcja:)

Pozdrawiam.

banita
Rezydent
Posty: 7320
Rejestracja: 31 sie 2007 07:34

Postautor: banita » 07 maja 2008 09:15

mechanik ze mnie jak z koziej d.. traba ale czy przypadkiem nie jest tak ze czarnawy dymek jest jak auto spala olej a bialawy jak jest cos nie tak z glowica? niech sie jakis specu wypowie to i ja sobie zapamietam

Gonzo
Rezydent
Posty: 1000
Rejestracja: 31 sie 2007 00:12

Postautor: Gonzo » 07 maja 2008 21:56

Biały dym świadczy o zużytych pierścieniach lub nawet pękniętym pierścieniu,który przepuszcza olej do komory spalania.Tam całkowicie się nie spali i stąd biały dym.Może być też inny powód.Biały dym z rury wydechowej może świadczyć, i najprawdopodobniej tak jest, o przedmuchach płynu chłodzącego do komory spalania(kapanie z płynu z rury wydechowej). Jest temu winna wypalona, bądź uszkodzona w inny sposób uszczelka pod głowicą.Uszczelki pod głowicą sam nie zmienisz. Chyba, że masz dużą wiedzę, klucz dynamometryczny, umiejętności i schematy, na których masz napisane jaką siłą dokręcać głowicę.

Jak ubywa oleju to pierścienie do wymiany a jak płynu to uszczelka.Sprawdz.

MarcFloyd
Rezydent
Posty: 4971
Rejestracja: 31 sie 2007 12:27

Postautor: MarcFloyd » 07 maja 2008 22:39

No i Gonzo przemowil ludzkim glosem. Nomen omen, akurat w temacie o BMW :D

user110551
Gastarbeiter
Posty: 1
Rejestracja: 09 maja 2008 00:01

Postautor: user110551 » 09 maja 2008 00:11

czarny dym - leja wtryski rozwalona pompa i to zwiazane jest z paliwem
bialy dym - tak jak wczesniej napisano "pierscienie " sprwdzic cisnienie na tlokach najprawdopodobniej rozsypal sie pierscien "olejowy-zgarniajacy" niepamietam jak to sie dokladniej nazywa wymienia sie komplet na tloku tzn.3 .opcja 2 padly uszczelniacze zaworowe i tedy olej dosaje sie do silnika , mialem tak w audi ale to niewazne bo zasada jest ta sama w wiekszosci silnikow. niestrofowac za byki do szkoly niechcialo sie chodzic a praktyki i teori zycie nauczylo. pozdro dla wszyskich :wink:

user1942922
Gastarbeiter
Posty: 1
Rejestracja: 03 cze 2008 20:12

Re: problem z glowica BMW

Postautor: user1942922 » 03 cze 2008 20:15

Sprawdz odme silnika(po angielsku chyba engine briwa),to jest zazwyczaj problem.Jak sie myle to zmien autko :lol:


Wróć do „Motoryzacja”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika. i 0 gości