Ogólne rozmowy na tematy związane z pracą w Wielkiej Brytanii. Ogłoszenia o pracy można znaleść pod adresem www.londynek.net/jobs
irekss
Gastarbeiter
Posty: 88
Rejestracja: 04 lut 2015 16:21

Pomysł na własny biznes w UK

Postautor: irekss » 13 sie 2015 15:03

Zastanawiam się czego brakuje w takim mieście jak Londyn. Mieszkam i pracuję tu od kilku lat. Dosyć dobrze poznałem to miasto, zwyczaje, język ludzi. Mam też pewne oszczędności które chciałbym przeznaczyć na ten cel. Liczę na ciekawą dyskusję na temat tego, czego brakuje w naszym mieście?

jackspoco
Gastarbeiter
Posty: 2
Rejestracja: 01 mar 2015 18:56

Re: Pomysł na własny biznes w UK

Postautor: jackspoco » 20 sie 2015 08:54

Witam, wiem, że sklepów meblowych jest w Londynie sporo ale może pomysł o tym, temat jest o tyle fajny że właściwie nie ma ryzyka niepowodzenia, zawsze sprzedaż towar jak chcesz to dam ci namiary na producentów sprawdzonych z polski masz wtedy bezpośredni kontakt bez żadnych pośredników, pozdrawiam

Gostek
Gastarbeiter
Posty: 56
Rejestracja: 23 sie 2015 19:52

Re: Pomysł na własny biznes w UK

Postautor: Gostek » 23 sie 2015 19:59

Wydaje mi się, że nikt nikomu nigdy nie sprzeda gotowego pomysłu na biznes, który ma duże szanse wypalić. W grę wchodzi albo spółka albo pożyczka inwestycyjna.
Jeżeli chcesz mieć swoją firmę to musisz mieć jakiś pomysł, musisz wiedzieć, co Ci najlepiej w życiu wychodzi lub czego się możesz szybko nauczyć bez większego wysiłku a co może przynieść dobrą kasę.

Monkey234
Gastarbeiter
Posty: 69
Rejestracja: 20 paź 2013 23:10

Re: Pomysł na własny biznes w UK

Postautor: Monkey234 » 27 wrz 2015 12:09

Sporo szuka się usług związanych z transportem osób czy przeprowadzkami może w tym obszarze coś spróbować? Tym bardziej, że można po za wydatkiem na samochód zacząć bez jakiś wielkich wydatków na marketing i w ten sposób zdobyć pierwsze zlecenia.

Gostek
Gastarbeiter
Posty: 56
Rejestracja: 23 sie 2015 19:52

Re: Pomysł na własny biznes w UK