O wszystkim i o niczym forum ogólne bez ograniczeń terytorialnych
koto1516
Gastarbeiter

mandaty i inne cuda na drogach

Postautor: koto1516 » 12 maja 2014 00:22

Witam
mam pytanie do wszystkich odnosnie zaistnialego wydarzenia chcialem sie dowiedziec po ilu dniach moge spodziewac sie mandatu za przejechanie na czerwonym swietle oraz gdy cos komus spadnie z auta a nie zagraza to ruchowi nie zostala wezwana policja ani karetka to grozi za to jakas kara ?

aina24
Rezydent

Postautor: aina24 » 12 maja 2014 15:27

cuda nie na drogach tylko na samochodach chyba.. powinno być tak zabezpieczone by nie spadło..
Po tym jak mnie babka zagapieniec stuknela wyjeżdżając na ulice główna to uwazam, ze mandaty to za malo. Co z tego, ze ja umiem jeździć i rozsądna jestem jak tak wielu kierowców bezmozgowcow jest na drogach i jedzie taki ślepak na mnie centralnie przodem, żebym wiedziała, ze mózgu nie ma to był zatrabila wcześniej ale wolno jedzie i przodem- kto by się spodziewał. A potem się tłumaczy- ah oh bo to ulica jednokierunkowa więc w bok patrzylam. Ulica jednokierunkowa ale ulica więc samochody jeżdżą po niej. Pieniądze nie problem tylko mój czas cenny. A co jeszcze jakby komuś coś z dachu na mój samochód spadło to juz całkiem
:evil: :lol:

josefin
Gastarbeiter

Postautor: josefin » 14 maja 2014 21:24

kilka tygodni tak mi sie wydaje, niektore mandaty potrafia też przyjsc w przeciagu 3 miesiecy. przyjdzie na adres gdzie zarejestrowany jest pojazd. ja swoj za bus lane dostalam w ciagu miesiąca.
a jezeli coś spadlo z pojazdu ale nikomu się nic nie stalo to raczej nic nie zrobia..

ironick
Emigrant

Postautor: ironick » 15 maja 2014 00:17

aina24 pisze:
cuda nie na drogach tylko na samochodach chyba.. powinno być tak zabezpieczone by nie spadło..