Brytyjski urząd skarbowy wymaga załączenia do zeznania podatkowego oryginalnych dokumentów poświadczających osiągnięte dochody. Dokumenty te nazywa się P45, P60 oraz Statement o Earnings. Aby przyśpieszyć całą procedurą o
zwrot podatku, warto zadbać, by w dokumentach dołączony był numer referencyjny pracodawcy. Karty podatkowe P45 i P60 różnią się od siebie momentem otrzymania. P45 otrzymuje się zawsze, gdy rezygnuje się z pracy, w czasie trwania okresu podatkowego. Natomiast P60 otrzymuje się po zakończeniu roku podatkowego. Pracodawca wymaga natomiast wypełnienia formularz P46, który zawiera niezbędne informacje, potrzebne do określenia wysokości płaconego podatku. P11D to z kolejny dokument, który wypełnia pracodawca. Zawarte są w nim informacje o dodatkowych korzyściach, które pobiera pracownik. Ważnym dokumentem dla osób pracujących po raz pierwszy w Wielkiej Brytanii lub powracających do pracy po dłuższym okresie jest P86.