Tematy związane ze zdrowiem, medycyną i sprawami rodzinnymi.
lolita25
Gastarbeiter
Posty: 83
Rejestracja: 01 mar 2010 17:22

Jakie leki...

Postautor: lolita25 » 09 maja 2010 17:44

mam problem :oops: uprawialam seksik z moim boyfriend wczoraj normalnie a potem analnie a potem znowu normalnie itd...

dis sie obudzilam i chyba mam jakas infekcje.. strasznie boli, nie caly czas ale momentami jak korzystam z toilet :x moze ktos wie co zrobic .. nie chce isc do lekarza, bo nawet jesli to na appointment czekalabym dwa tyg :cry:

lolita

lolita25
Gastarbeiter
Posty: 83
Rejestracja: 01 mar 2010 17:22

Postautor: lolita25 » 09 maja 2010 17:45

nawet nie wiem jak mu to powiedziec jak cos... znaczy lekarzowi.. :oops:

aina24
Rezydent
Posty: 2989
Rejestracja: 29 sty 2010 15:34

Postautor: aina24 » 09 maja 2010 17:50

lolita25 pisze:nawet nie wiem jak mu to powiedziec jak cos... znaczy lekarzowi.. :oops:



zadzwon do doktora i tak..

helo doctor hir lolita spikin
jesterdej mi ent bojfent tu macz dzigi dzigi.. pusi as pusi as pusi as, end nal mi tu macz pejn, help doctor plis

powodzenia

:lol: :lol:

aina24
Rezydent
Posty: 2989
Rejestracja: 29 sty 2010 15:34

Postautor: aina24 » 09 maja 2010 17:55

a tak seriously wez urosept tzn doslownie tabletki od infekcji odkazajace drogi moczowe... teoretycznie sa od bolu pecherza ale na ulotce tak napisane wiec powinno pomoc...

juzekbrona
Emigrant
Posty: 375
Rejestracja: 11 lis 2009 02:37

Postautor: juzekbrona » 09 maja 2010 23:34

Tak to jest... Bawialnia koło sracza a później wszystko gównm jedzie. Trzeba bylo Dettolu użyć pomiędzy actions.

kaslawka
Rezydent
Posty: 1830
Rejestracja: 07 paź 2007 13:54

Postautor: kaslawka » 10 maja 2010 01:22

och Lolita, chcialabym zeby twoj post byl czysta prowokacja :wink:
idz do apteki (pharmacy) i popros o Combi 2% cream, w pudelku bedziesz miala czopek, ktory bynajmniej nie aplikujesz sobie do tylka :lol: i krem ktorym smarujesz sobie bolace miejsca i z przodu i z tylu...
Dzisas dziewczyno, nakaz bojfrendowi myc sie po analnym jak juz tak sie strasznie wam chce :wink:

Powodzenia!

Usercostam
Rezydent
Posty: 5232
Rejestracja: 06 gru 2013 12:00

Postautor: Usercostam » 10 maja 2010 08:54

Zeby tak mozna bylo pusi as pusi as to trzeba kobito najpierw lewatywe sobie zrobic itd. coby grota nestle byla czysta jak lza. A tak coz, pozazdroscic glupoty :)

banita
Rezydent
Posty: 7320
Rejestracja: 31 sie 2007 07:34

Postautor: banita » 10 maja 2010 09:27

usercostam pisze:grota nestle


Obrazek

dobrze ze do buzi nie brala ...

lolita25
Gastarbeiter
Posty: 83
Rejestracja: 01 mar 2010 17:22

Postautor: lolita25 » 10 maja 2010 11:43

aina24 pisze:a tak seriously wez urosept tzn doslownie tabletki od infekcji odkazajace drogi moczowe... teoretycznie sa od bolu pecherza ale na ulotce tak napisane wiec powinno pomoc...


urosept na recepte pytalam w aptece... :cry:

lolita25
Gastarbeiter
Posty: 83
Rejestracja: 01 mar 2010 17:22

Postautor: lolita25 » 10 maja 2010 11:46

kaslawka pisze:och Lolita, chcialabym zeby twoj post byl czysta prowokacja :wink:
idz do apteki (pharmacy) i popros o Combi 2% cream, w pudelku bedziesz miala czopek, ktory bynajmniej nie aplikujesz sobie do tylka :lol: i krem ktorym smarujesz sobie bolace miejsca i z przodu i z tylu...
Dzisas dziewczyno, nakaz bojfrendowi myc sie po analnym jak juz tak sie strasznie wam chce :wink:

Powodzenia!



nie sadze by krem pomogl... :?
to bylo tak ze w trakcie nic a nic nie bolalo fajnie bylo. Dopiero next day po jakims tam czasie w srodku zaczelo bolec nie na zewnatrz wiec to pewnie jakas infekcja.. poprostu nie powinien raz tu raz tu.. :x tylko normalnie a na analu skonczyc tak mi sie wydaje...

wiec ten krem to raczej na bol zewnetrzny???? :(

aina24
Rezydent
Posty: 2989
Rejestracja: 29 sty 2010 15:34

Postautor: aina24 » 10 maja 2010 11:56

lolita25 pisze:
aina24 pisze:a tak seriously wez urosept tzn doslownie tabletki od infekcji odkazajace drogi moczowe... teoretycznie sa od bolu pecherza ale na ulotce tak napisane wiec powinno pomoc...


urosept na recepte pytalam w aptece... :cry:



to zapytaj w aptece o jakiekolwiek leki od polu pecherza i se wyjmij ulotke i poczytaj...

aina24
Rezydent
Posty: 2989
Rejestracja: 29 sty 2010 15:34

Postautor: aina24 » 10 maja 2010 11:58

usercostam pisze:Zeby tak mozna bylo pusi as pusi as to trzeba kobito najpierw lewatywe sobie zrobic itd. coby grota nestle byla czysta jak lza. A tak coz, pozazdroscic glupoty :)



a co zazdroscisz lolicie :lol: :lol:
Ostatnio zmieniony 21 maja 2010 13:31 przez aina24, łącznie zmieniany 2 razy.

kaslawka
Rezydent
Posty: 1830
Rejestracja: 07 paź 2007 13:54

Postautor: kaslawka » 10 maja 2010 13:16

Lolita! Napisalam ze w pudelku jest rowniez czopek ktory wprowadzasz do pochwy w celu wyleczenia infekcji wewnetrznej a krem jesli masz jakies dolegliwosci zewnetrzne rowniez. Idz dziewczyno do apteki i powiedz ze masz bole wewnetrzne w momencie korzystania z toalety i potrzebujesz srodka odkazajacego,nie musisz im sie spowiadac co robilas...i raczej nie czekaj dluzej bo mozesz miec wieksze problemy za chwile...

lolita25
Gastarbeiter
Posty: 83
Rejestracja: 01 mar 2010 17:22

Postautor: lolita25 » 10 maja 2010 15:46

ok ide kupie, dzieki :wink:

Emigrantka
Rezydent
Posty: 2036
Rejestracja: 08 lut 2009 02:10

Postautor: Emigrantka » 12 maja 2010 00:21

No z lewatywa to tylko facet mogl wyleciec... hehehehhe

Boszeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee... hehehhehe


Wróć do „Zdrowie, Medycyna, Rodzina”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika. i 9 gości

cron