O wszystkim na tematy prawne
Mumia79
Gastarbeiter
Posty: 3
Rejestracja: 14 maja 2009 20:18

Złe odczyty licznika i gigantyczny rachunek za 3 lata

Postautor: Mumia79 » 14 maja 2009 20:23

Witam mam maly problem bo E-On przyslal mi rachunek za zuzyta energie od 2006 podczas gdy rachunki placilem na biezaca. Problem byl w tym ze zle odczytywali licznik, a teraz chca zebym im zaplacil za ich blad. Moje pytanie jest takie czy maja prawo wystawic mi rachunek az za 3 lata wstecz.

z Gory dziekuje za odpowiedz

user2102841
Gastarbeiter
Posty: 49
Rejestracja: 12 sty 2008 20:57

Postautor: user2102841 » 14 maja 2009 20:39

Najlepiej zadzwoń do CAB - Citizen Advice Bureau - tam ci doradza co robic w tej sytuacji. Moze sie okazac ze to pomyłka, a jesli nie to pomoga ci wynegocjowac mniejsze pieniadze do zapłacenia

Mumia79
Gastarbeiter
Posty: 3
Rejestracja: 14 maja 2009 20:18

Postautor: Mumia79 » 14 maja 2009 21:20

juz sie z nimi kontaktowalem i sprawa wtoku(musze napisac skarge do E-Ona - a to wszystko moze trwac i trwac a rachunek rosnie-chce miec to jak najszybciej z glowy) glownie mi zalezy na tym czy maja prawo tak daleko wstecz wystawic rachunek

user2102841
Gastarbeiter
Posty: 49
Rejestracja: 12 sty 2008 20:57

Postautor: user2102841 » 15 maja 2009 19:28

Tego niestety nie wiem. Sama miałam podobną sytuację z EDF Energy o gaz. Po regularnym ładowaniu naszego gas prepayment meter przez rok, dostaliśmy rachunek na ponad Ł500. Wiadomo ze przy tym systemie opłat nie powinno być zadnych rachunkow, a tu niespodzianka. Napisałam do nich kilka listow i zacytowałam ich własna strone internetowa i roszczenia sie urwały. Na razie płać swoje rachunki regularnie (to co zawsze płaciłes), dopóki sprawa sie wyjasni.

Mumia79
Gastarbeiter
Posty: 3
Rejestracja: 14 maja 2009 20:18

Postautor: Mumia79 » 15 maja 2009 21:45

niestety to jest nie mozliwe bo odmawiaja przysylania rachynkow 3 miesiecznych tylko doliczaja stan obecny do tego 3 letniego:(

user748639
Gastarbeiter
Posty: 40
Rejestracja: 21 wrz 2007 22:42

Postautor: user748639 » 22 maja 2009 14:30

Spisz sobie z rachunku dane ich konta, swoj numer ref klienta i parzesylaj netem tak jakbys normalnie placil rachunek napweno jest opcja takich oplat na stronie dostawcy lub w Twoim banku, bo wiele bankow umozliwia placenie rachunkow w ten sposob, tzn maja baze danych firm a Ty tylko podajesz swoj numer klienta i placisz ile chcesz (mozesz palacic co miesiac, tak jak Ci finanse pozwalaja) wtedy przynajmniej bedziesz mogl powiedziec ze placisz ile mozesz - lepiej to wyglada.

Powodzenia.

Emigrantka
Rezydent
Posty: 2036
Rejestracja: 08 lut 2009 02:10

Postautor: Emigrantka » 01 cze 2009 02:58

Kiedys byla taka firma Energy Watch - dokladnei do takich spraw.

Teraz zmienili nazwe w Consumer Direct:

http://www.consumerdirect.gov.uk/

KOniecznie skontaktuj sie z nimi jak najszybciej i wyslij list do E-On ze na nich naisalas skarge do Consumer Direct.

Zamkna sie szybciutko......

:wink:


Wróć do „Prawo”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość