O wszystkim i o niczym forum ogólne bez ograniczeń terytorialnych
spartanie300
Gastarbeiter
Posty: 1
Rejestracja: 04 paź 2008 14:04

Wielki rachunek BT

Postautor: spartanie300 » 04 paź 2008 14:11

Witam Wszystkich

Moim problemem od dłuższego czasu jest BT, a mianowicie kilkanaście miesięcy temu związałem się z tą firmą, czerpiąc usługi telefoniczno-internetowe, i wszystko było w porządku, aż do zmiany mieszkania i idących za problemów.
Zmieniając mieszkanie zadzwoniłem do BT z prośbą o przeniesienie linii, uslyszałem, że jest to prowadzone cąłkowicie darmowo za pierwszym razem wcześniej dostałem dwa rachunki jeden za 100 drugi za 160 funtów oczywiście zapłaciłem z myślą, że popełniłem gdzieś błąd i nie chciałem się dochodzić, ale dziś gdy ujrzałem rachunek za 360 funtów to przerosło wszelkie pojęcie.
Proszę o pomoc gdzie mogę się zgłosić i zaczerpnąć jakiejkolwiek porady w tej sytuacji.

zosiasamosia
Gastarbeiter
Posty: 84
Rejestracja: 04 wrz 2007 11:15

Postautor: zosiasamosia » 09 paź 2008 16:40

Musisz sie zglosic do BT. Napisz do nich reklamacje z zadaniem wyjasnienia wszystkich oplat. Opisz dokladnie sytuacje, ze przeprowadziles sie, ze zglaszales to itp.

JORDIN17
Emigrant
Posty: 163
Rejestracja: 11 paź 2008 17:58

mmm

Postautor: JORDIN17 » 14 paź 2008 11:58

popros bt o przeslanie ci itemised billing,albo zaloz sobie konto bt na internecie tam bedziesz mogl zobaczyc wszystkie swoje rozmowy i sprawdzic czy faktycznie tyle wygadales,nie mozliwe,ja place za bt mniej wiecej £160 za 3 miesiace i to mi sie wydaje duzo,moze masz ustawiony zly plan bo ja place za rozmowy do polski grosze prosto z bt

Brain
Gastarbeiter
Posty: 2
Rejestracja: 23 cze 2008 20:12

Postautor: Brain » 14 paź 2008 13:32

Oj przeciez to proste dzialanie BT zgodnie z wewnetrzna procedura "wwkwd23".

Zadzwon 0800800150 wybierz sobie cyferki rozmowy dot. twojego rachunku, tam przedstaw sprawe z datami:
- telefon z prosba o przeniesienie linii i internetu,
- kiedy zaczelo dzaialac jedno kiedy drugie,
- powtarzaj czesto PRZENIESIENIE a nie REZYGNACJA,
- zapytaj z jakiej racji naliczona jest oplata za (w twoim przypadku zdaje sie 2 sprawy) rezygnacje z uslug i zalozenie nowej linii, nie bylo rezygnacji a podejzewam ze fizyczna linia w nowym lokalu istniala.
- popros o dokladne sprawdzenie.

Aaaa i najwazniejsze, na wstepie powolaj sie na rozmowe na temat przeniesienia, iz prosiles o sprawdzenie czy istnieja linie i ile to bedzie kosztowalo, i dosatales odpowiedz, ze bedzie bezplatne.

Zakladam takze, iz zmienil ci sie numer telefonu wiec najlepiej jakbys oba numery oraz oba numery kont w BT (stare/nowe) mial przy sobie.

Jezeli trafisz na kompetentna osobe (znaczy taka co moze cokolwiek zrobic w systemie platnosci) po ok 3 min czekania uslyszysz jak bardzo cie przepraszaja za zaistniala sytuacje i ze wiecej sie cos takiego nie powtorzy. (Ta jasne).

Policz sobie dokladnie ile jest ponad to co normalnie placisz i w jakiej formie placisz miesiecznie/kwartalnie/polrocznie, zeby samemu sie nie gubic podczas rozmowy.

Powodzenia

ps. powyzsze sprawdzone, dziala, ludzie sa tylko ludzmi i sie myla nie mozna za to wieszac psow na firmie :)


Wróć do „Hyde Park”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika. i 27 gości

cron