Oj przeciez to proste dzialanie BT zgodnie z wewnetrzna procedura "wwkwd23".
Zadzwon 0800800150 wybierz sobie cyferki rozmowy dot. twojego rachunku, tam przedstaw sprawe z datami:
- telefon z prosba o przeniesienie linii i internetu,
- kiedy zaczelo dzaialac jedno kiedy drugie,
- powtarzaj czesto PRZENIESIENIE a nie REZYGNACJA,
- zapytaj z jakiej racji naliczona jest oplata za (w twoim przypadku zdaje sie 2 sprawy) rezygnacje z uslug i zalozenie nowej linii, nie bylo rezygnacji a podejzewam ze fizyczna linia w nowym lokalu istniala.
- popros o dokladne sprawdzenie.
Aaaa i najwazniejsze, na wstepie powolaj sie na rozmowe na temat przeniesienia, iz prosiles o sprawdzenie czy istnieja linie i ile to bedzie kosztowalo, i dosatales odpowiedz, ze bedzie bezplatne.
Zakladam takze, iz zmienil ci sie numer telefonu wiec najlepiej jakbys oba numery oraz oba numery kont w BT (stare/nowe) mial przy sobie.
Jezeli trafisz na kompetentna osobe (znaczy taka co moze cokolwiek zrobic w systemie platnosci) po ok 3 min czekania uslyszysz jak bardzo cie przepraszaja za zaistniala sytuacje i ze wiecej sie cos takiego nie powtorzy. (Ta jasne).
Policz sobie dokladnie ile jest ponad to co normalnie placisz i w jakiej formie placisz miesiecznie/kwartalnie/polrocznie, zeby samemu sie nie gubic podczas rozmowy.
Powodzenia
ps. powyzsze sprawdzone, dziala, ludzie sa tylko ludzmi i sie myla nie mozna za to wieszac psow na firmie