O wszystkim i o niczym forum ogólne bez ograniczeń terytorialnych
sjohn
Gastarbeiter
Posty: 5
Rejestracja: 23 cze 2014 09:34

zaginiony list z Polski

Postautor: sjohn » 29 cze 2014 09:37

witam,chcialabym zapytac o wasze doswiadczenia i wskazowki w takiej oto sprawie.
18 czerwca zostal wyslany list z Polski oznaczony w PL jako polecony.posiadam nr referencyjny.po sprawdzeniu w systemie na stronie

https://www.royalmail.com/track-your-item
pojawia sie komenda:

The system is currently unable to confirm the status of your item, posted on 18/06/14 with reference RR........pl. Please try again later.

numer sama wykropkowalam.

strona Polska sprawdzila na poczcie w PL i list opuscil Polske 18 czerewca.
co w takiej sytuacji zrobic poza nerwowym wypatrywaniem listonosza.czy wizyta w najblizszej placowce Post Office cos da?
pozdrawiam

marekleyton
Rezydent
Posty: 1162
Rejestracja: 23 lis 2010 08:38

Re: zaginiony list z Polski

Postautor: marekleyton » 29 cze 2014 10:18

sjohn pisze:witam,chcialabym zapytac o wasze doswiadczenia i wskazowki w takiej oto sprawie.
18 czerwca zostal wyslany list z Polski oznaczony w PL jako polecony.posiadam nr referencyjny.po sprawdzeniu w systemie na stronie

https://www.royalmail.com/track-your-item
pojawia sie komenda:

The system is currently unable to confirm the status of your item, posted on 18/06/14 with reference RR........pl. Please try again later.

numer sama wykropkowalam.

strona Polska sprawdzila na poczcie w PL i list opuscil Polske 18 czerewca.
co w takiej sytuacji zrobic poza nerwowym wypatrywaniem listonosza.czy wizyta w najblizszej placowce Post Office cos da?
pozdrawiam


zaraz zaraz nie mylmy pojec :)

List zostal wyslany w POLSCE

wiec w terminie 28 dni od wyslania listu NADAWCA powinien zglosic reklamacje w POLSKIM urzedzie pocztowym o niedoreczeniu przesylki poleconej.

polska poczta wtedy droga urzedowa prowadzi spor z ROYAL MAIL.

ty mozesz jedynie uzyskac info o statusie, bo jako odbiorca NIEDORECZONEJ przesylki nie masz prawa roscic sobie do niej zadnych praw

REKLAMACJE MOZE SKLADAC NADAWCA W URZEDZIE NADAWCZYM !!!

Usercostam
Rezydent
Posty: 5232
Rejestracja: 06 gru 2013 12:00

Postautor: Usercostam » 29 cze 2014 11:24

Pozatym ważne listy nie wysyła się Pocztą Polską.

Usercostam
Rezydent
Posty: 5232
Rejestracja: 06 gru 2013 12:00

Postautor: Usercostam » 29 cze 2014 11:26

Niedawno też ktoś mi wysyłał polecony i oczywiście do UK w ogóle nie dotarł. Zamiast wysyłać PP można równie dobrze list wyrzucić do śmieci. Taki sam efekt.

marekleyton
Rezydent
Posty: 1162
Rejestracja: 23 lis 2010 08:38

Postautor: marekleyton » 29 cze 2014 12:10

usercostam pisze:Niedawno też ktoś mi wysyłał polecony i oczywiście do UK w ogóle nie dotarł. Zamiast wysyłać PP można równie dobrze list wyrzucić do śmieci. Taki sam efekt.


to prawda bo ROYAL MAIL nie traktuje poleconego listu z poza UK jako listu z wymaganym podpisem przy odbiorze,
doreczenie to po prostu wrzucenie listu pod wskazany adres

marekleyton
Rezydent
Posty: 1162
Rejestracja: 23 lis 2010 08:38

Postautor: marekleyton » 29 cze 2014 12:10

usercostam pisze:Niedawno też ktoś mi wysyłał polecony i oczywiście do UK w ogóle nie dotarł. Zamiast wysyłać PP można równie dobrze list wyrzucić do śmieci. Taki sam efekt.


to prawda bo ROYAL MAIL nie traktuje poleconego listu z poza UK jako listu z wymaganym podpisem przy odbiorze,
doreczenie to po prostu wrzucenie listu pod wskazany adres

banita
Rezydent
Posty: 7320
Rejestracja: 31 sie 2007 07:34

Postautor: banita » 30 cze 2014 09:00

bzdura 1) oczywiscie ze tracking z pl bedzie rozpoznany na stronie angielskiej jak i kazdej innej na swiecie
bzdura 2) Poczta Polska jest o lata swietlne lepsza niz RM
marekleyton = konkretna porada
sjohn - z doswiadczenia wiem ze kiedy otwierasz sprawe o zaginiona przesylke to dziwnym trafem nagle dociera ona do adresata wiec niech nadawca zglosi zaginiecie po uplywie ustawowego terminu

banita
Rezydent
Posty: 7320
Rejestracja: 31 sie 2007 07:34

Postautor: banita » 30 cze 2014 09:32

prosze cie blondi ... wyslalem ok 15 000 przesylek poczta polska i angielska ... serio nie bedziemy sie klocic o to, bo to bez sensu :wink: nie masz tym razem racji i poprostu sie z z tym pogodz :roll:

banita
Rezydent
Posty: 7320
Rejestracja: 31 sie 2007 07:34

Postautor: banita » 30 cze 2014 10:10

jak trafi na milego gentelmana to moze nawet jej poszuka tego listu recznie ale brak informacji o nim w systemie moze oznaczac ze ktos go nie zeskanowal po dotarciu na wyspy - a ze ktos pewnie = automat to = ze gdzies go wcielo

Usercostam
Rezydent
Posty: 5232
Rejestracja: 06 gru 2013 12:00

Postautor: Usercostam » 01 lip 2014 13:54

Jak przesyłka idzie Royal Mail do Polski, to po przekroczeniu granicy tracking się urywa. Przesłałem kilkanaście przesyłek "signed for" i ani razu nie widziałem na trackingu informacji o doręczeniu.

Z Pocztą Polską to jeszcze pół biedy, ale Royal Mail ma umowy (zdaje się na północy Polski) z jakąś głupią firmą, że potrafiła trzymać przesyłkę nawet dwa tygodnie, z jakiegoś z dupy powodu.

Jeśli chodzi o przesyłki do UK, jest możliwe, że przesyłka doszła, ale listonoszowi nie chciało się do Ciebie przyjść.

Kiedyś miałem takiego pajaca, że przychodził raz na tydzień - dwa i wrzucał całą kupę listów z tego okresu.

Innym razem nawet nie przychodził, tylko pisał return to sender i wrzucał spowrotem do skrzynki na listy...

Gdyby ludzie do mnie nie dzwonili mówiąc, że przesyłki wróciły, to bym się nie dowiedział...


Wróć do „Hyde Park”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika. i 28 gości

cron