Postautor: user1728052 » 23 cze 2011 23:32
Mój post do którego wielokrotnie się przyczepiasz brzmiał tak:
Zepsuł mi się broadband sieci O2 problem jest zbyt skomplikowany jak na mój poziom angielskiego i znajomość internetu.Czy ktoś mógłby mi wskazać salon O2 w Londynie gdzie mógłbym się porozumieć po polsku?Nigdy nie prosiłem o pomoc w języku ale ponieważ obsługa w moim salonie robiła co mogła aby nie przyjąć reklamacji potrzebuję pomocy.Z góry dziękuję.
Z postu nie wynika nieznajomość języka tylko mała znajomość języka to raz i tego się nie wstydzę jak również nie wstydzę się,że mało znam się na internecie.
Wiem,że dla ciebie te dwie rzeczy są passe ale to twój problem.
Idąc twoim tokiem rozumowania to forum nie powinno istnieć bo wszyscy powinni wiedzieć wszystko a to co znajdą w googlach powinno im wystarczyć.Pomijając fakt,ze forum powinno być w jęz angielskim.
Wracając do założonego wątku ponawiam pytania.I z góry dziękuję za odpowiedź.Prośba nie dotyczy mojego polemisty,czuj się zwolniony.