Wszystko co dotyczy miasta Londyn
annie
Gastarbeiter
Posty: 7
Rejestracja: 27 lut 2010 17:06

Zatarcie języka ojczystego

Postautor: annie » 27 lut 2010 17:11

hej!
Jestem studentka UW, obecnie na etapie przygotowywania badan do pracy mgr. Mieszkam w Londynie i poszukuje Polaków u ktorych nastepuje zatarcie jezyka polskiego. Jezeli sam jestes taka osoba lub znasz kogos takiego, u kogo nastepuje zanik jezyka ojczystego (na dowolnym etapie) prosze skontaktuj sie ze mna na: annie01@interia.pl
Z gory dziekuje, badanie polegaja na rozmowie w jezyku polskim na dowolny temat.

Emigrantka
Rezydent
Posty: 2036
Rejestracja: 08 lut 2009 02:10

Postautor: Emigrantka » 28 lut 2010 01:35

Ile placicie?

Kiedys byla tu dziewczyna robiaca badania dla QMW i placili 20 za godzine czasu... przyjechala do mnie do domu.

Dostalam ja 20 i drugie 20 corka - poszlo nie biedne psiska w polsich schroniskach.....

annie
Gastarbeiter
Posty: 7
Rejestracja: 27 lut 2010 17:06

Postautor: annie » 01 mar 2010 17:59

emigrantka- czy nastapilo u Ciebie zubozenie jezyka Polskiego? Ile czasu juz jestes w Anglii? Ile Twoja corka ma lat?
z gory dziekuje za odpowiedz

annie
Gastarbeiter
Posty: 7
Rejestracja: 27 lut 2010 17:06

Postautor: annie » 01 mar 2010 19:21

Kurcze, troche sie wkopalam z tematej tej pracy. studiuje filologie ang i chcialam isc bardziej w strone bilingualism'u, mieszania dwoch jezykow, wtracen w drugim jezyku itd ale promotor mnie namowil na to zatarcie i tak juz zostalo, buuuuu
I tak jak napisalas blondynek, zeby zauwazyc zubozenie jezyka na podstawie krotkiego badania/rozmowy wydaje mi sie ze badany musi byc za granica przynajmniej kilkanascie lat, z malym kontaktem z jezykiem polskim itd Ciezko mi bedzie znalezc takie osoby w Anglii, tymbardziej ze nie mam tu wielu znajomych (nikt z nich nie ma dzieci) i niedlugo mieszkam w Londynie. Juz od kilku tygodni wybieram sie do klubu orla bialego na Balham...moze tam...byl ktos?
pozdrawiam

Emigrantka
Rezydent
Posty: 2036