Wszystko co dotyczy miasta Londyn
kaslawka
Rezydent
Posty: 1830
Rejestracja: 07 paź 2007 13:54

Postautor: kaslawka » 15 paź 2007 23:40

Arti moj drogi.......miesieczne dolegliwosci koncza sie po kilku dniach i przez ok nastepne 3 tyg masz spokoj, a tu uzeraj sie z bachorkiem przez nastepne 18 lat.....minimum :shock:
no chyba odpuszcze sobie ten socjalik, choc plazma kusi oj kusi..... :lol:

Artur79
Rezydent
Posty: 2318
Rejestracja: 30 sie 2007 09:41

Postautor: Artur79 » 16 paź 2007 10:56

aj zaraz uzeraj, "tyle razy ci mowilem zeby rozladowywac gnata jak zostawiasz w lazience" albo "to koka mamusi, poszukaj lepiej karty kredytowej" toz to tylko takie rozkoszne przekomarzanie z dzieciaczkami :)

kaslawka
Rezydent
Posty: 1830
Rejestracja: 07 paź 2007 13:54

Postautor: kaslawka » 16 paź 2007 11:43

rany?????????? Karty kredytowej?? Czy oni do konca zaciemnili ci umysl tym socjalem ze oddasz nieodpowiedzialnemu bachorkowi jedna z najcenniejszych rzeczy w tym panstwie?? :wink: :wink:
Arti, na wszystko cie zaklinam, nie rob tego, niech sie juz lepiej bawia zabawkami mamusi, bedzie spokoj przez jakis czas..... :lol:

user1707863
Gastarbeiter
Posty: 16
Rejestracja: 15 paź 2007 18:34

Postautor: user1707863 » 05 lis 2007 20:57

szkoda ze ten temat sie tak szybko wyczerpal.... :cry:
ciekawe tez co sie stalo z autorem tego postu??
pozdrawiam :D

Artur79
Rezydent
Posty: 2318
Rejestracja: 30 sie 2007 09:41

Postautor: Artur79 » 06 lis 2007 09:29

jak to co ? lezy pewnie teraz, na jakiejs dobrze obdarzonej przez nature kobietce :P

Usercostam
Rezydent
Posty: 5234
Rejestracja: 06 gru 2013 12:00

Postautor: Usercostam » 06 lis 2007 11:01

e, no niezupelnie. kupilem sobie nowy komputer i rozwijam sie wewnetrznie :)
wydalem na niego cala kase jaka mialem, dzieki temu odpadl mi problem wychodzenia gdzies na piwo czy cus, bo po prostu nie mam za co :)

Artur79
Rezydent
Posty: 2318
Rejestracja: 30 sie 2007 09:41

Postautor: Artur79 » 06 lis 2007 11:13

Odkad to onanizm podchodzi pod rozwoj wewnetrzny ;) Nie no z taka postawa to bedziesz zakladal coraz wiecej takich tematow.

Usercostam
Rezydent
Posty: 5234
Rejestracja: 06 gru 2013 12:00

Postautor: Usercostam » 06 lis 2007 12:38

Zawsze to z osoba ktora sie kocha, ktora sie podoba i ktora sie akceptuje pod kazdym wzgledem i bedzie z Toba do konca zycia na dobre i na zle. Wiec nie widze w tym nic zlego :)
Co do tematow to oczywiscie, moze nie takich samych - na pewno innych, jak bede mial co napisac - ludzie beda mieli nad czym glowkowac, beda mogli sie popisac wiedza, doswiadczeniem zyciowym, albo po prostu niczym sie nie popisywac i po prostu patrzec z politowaniem na wypociny innych osob zapewniajac sobie tym samym nawet niezla porcje rozrywki.
Ogolnie mowiac, wszyscy beda zadowoleni :) No... moze poza jedna kobieta nie zadowolona mniej... ale coz takie juz jest zycie - jedni czegos nie maja, by ktos mogl miec cos. Tak ten swiat jest zlozony... jak wiemy gdy kazdy ma wszystko sytuacja staje sie nie zdrowa - ludzie przestaja miec marzenia...

MarcFloyd
Rezydent
Posty: 4971
Rejestracja: 31 sie 2007 12:27

Postautor: MarcFloyd » 07 lis 2007 13:01

kaslawka pisze:Arti moj drogi.......miesieczne dolegliwosci koncza sie po kilku dniach i przez ok nastepne 3 tyg masz spokoj, a tu uzeraj sie z bachorkiem przez nastepne 18 lat.....minimum


O? Drugi raz w zyciu spotykam kobiete podzielajaca moj poglad na bachorki :D

Artur79
Rezydent
Posty: 2318
Rejestracja: 30 sie 2007 09:41

Postautor: Artur79 » 07 lis 2007 13:18

taaaaa, kazda tak gada jak wie ze nie stac jej na dziecko albo jak ma jeszcze czas, a kiedy za rok, dwa przyjdzie kolezanka z nowiutkim, rozowym bachorkiem, poczuje won pieluch i sama bedzie chciala miec takiego :mrgreen:

apropo, ja sie chyba musze o 6te postarac, bo to nowe playstation kusi no i tez kaucje pasuje na swieta wplacic za najstarszego, a socjale niskie, oj niskie :)

MarcFloyd
Rezydent
Posty: 4971
Rejestracja: 31 sie 2007 12:27

Postautor: MarcFloyd » 08 lis 2007 07:59

Oby nie. To jest jakas aberracja umyslowa, kobietom w pewnym wieku cos po prostu pada na tym punkcie i one MUSZA, po prostu MUSZA miec bachora.

kaslawka
Rezydent
Posty: 1830
Rejestracja: 07 paź 2007 13:54

Postautor: kaslawka » 11 lis 2007 16:00

ha ha ha...........aberracja umyslowa.......no to bylo dobre Marc :lol:
Ja juz jestem w pewnym wieku, mam mnostwo naokolo wciaz rodzacych sie rozowych bobaskow i poglad wciaz ten sam ze dziecko to wpakowanie sie w problemy na nastepne kilkanascie jak nie kilkadziesiat lat....Nie mowie ze posiadanie dziecka to cos zlego,napewno to cudowna sprawa ale jest problemem samym w sobie i nic tego nie zmieni niestety......narazie ku chwale moj partner podziela moje zdanie :P moze nam sie zachce w tym samym czasie jak nie to.........trzeba szukac nowego :wink:

Artur79
Rezydent
Posty: 2318
Rejestracja: 30 sie 2007 09:41

Postautor: Artur79 » 11 lis 2007 18:57

używane se skołuj :mrgreen:

kaslawka
Rezydent
Posty: 1830
Rejestracja: 07 paź 2007 13:54

Postautor: kaslawka » 11 lis 2007 19:01

ale co uzywane??? :roll:

MarcFloyd
Rezydent
Posty: 4971
Rejestracja: 31 sie 2007 12:27

Postautor: MarcFloyd » 12 lis 2007 08:15

Kasia: ciesze ze trafilas na partnera ktory ma ten sam poglad.
Ja rowniez trafilem na partnerke ktora podzial moje zdanie, ale zdarza sie to po raz pierwszy.


Powodzenia.

:)


Wróć do „GREATER LONDON”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika. i 2 gości

cron