Zalezy jakiej pracy i zalezy od rozumienia slowa praktyka

Jesli praktyka w polskim rozumieniu (czyli szkolenie z parzenia kawy i wklepywania danych do komputera) to nie, nie jest problemem.
A powaznie: jesli zamierzasz np. prowadzic rachunkowosc w malej firmie, tzn byc osoba ktora jednoczesnie zna sie na payrollu, VAT, podatkach i inych takic to praktyka (tyle ze niekoniecznie w polskim rozumieniu) jest bardzo wskazana (najlepiej w chartered accountants).
Natomiast jesli interesuje cie praca w sredniej lub duzej firmie gdzie zajmujesz sie swoja "dzialka" to, jesli mam byc szczey, jakakolwiek "praktyka" jest ci zbeda.
Jedyne co ci potrzebne to jezyk. I tu zong: jesli uwazasz ze nie znasz go wystarczajaco dobrze by pracowac w biurze to nie ma najmniejszego znaczenia w jakim charakterze bys w tym biurze nie pracowala.
A prywatnie ci powiem ze ja sie z "praktykami" w UK nie spotkalem. Szwendalo sie u nas kiedys kilka osob z miejscowego college, ale oni byli tylko kilka dni. Sa osoby "trainee" ale to sa normalni pracownicy. Generalnie ludzie tu zazwyczaj studiuja kiedy juz pracuja zawodowo. W kazdym razie u mnie w firmie tak jest.