Tutaj zamieszczamy pytania dotyczące życia na wyspach, które nie kwalifikują się do innych kategorii
gniewko563
Gastarbeiter
Posty: 14
Rejestracja: 23 wrz 2007 20:21

internet-programy

Postautor: gniewko563 » 23 wrz 2007 20:25

od jakies czasu borykam sie z problemem wybory programu do bezposredniej wymiany plikow...
Ares-wariujacy komp
Azures-krotkie filmiki tylko po ang
eMule-cos zamulony

Jakich programow uzywacie i co o nich sadzicie?

user1558783
Gastarbeiter
Posty: 6
Rejestracja: 18 wrz 2007 19:39

Postautor: user1558783 » 23 wrz 2007 23:50

mikrotorrent jest mały (nie zabiera duzo zasobow) szybki i bardzo latwy w obsludze

anmi
Gastarbeiter
Posty: 29
Rejestracja: 02 sty 2008 22:27

popieram w 100%

Postautor: anmi » 25 wrz 2007 00:09

jak w temacie ,tylko torrenty
jak do tej pory nic nie ściągnąłem czego bym nie chciał :D

Artur79
Rezydent
Posty: 2318
Rejestracja: 30 sie 2007 09:41

Postautor: Artur79 » 25 wrz 2007 12:01

Azures-krotkie filmiki tylko po ang ??? pierwsze slysze, ja tez sciagnalem prawie wszystko czego szukalem. Azureus, to jeden z klientow torrenta, dosyc rozbudowany. Z mniej rozbudowanych to uTorrent i BitCommet, chociaz ten drugi jest blokowany na niektorych stronach.
O emule zapomnijcie, pelno wirusow i mozna niezle zamulic neta nie tylko sobie ale i wspolokatorom. Jest jeszcze DC, np DC++ jak sie trafi dobre polaczenie to ssa ladnie, ale ogolnie to raczej wolne, bo w przeciwienstwie do torrenta sciagasz tylko od jednej osoby.

haunebu
Gastarbeiter
Posty: 2
Rejestracja: 29 wrz 2007 22:14

Postautor: haunebu » 29 wrz 2007 22:21

http://www.flashget.com/en/download.htm .gniewko spróbj tego jest ok

gniewko563
Gastarbeiter
Posty: 14
Rejestracja: 23 wrz 2007 20:21

niestety nie sprobuje

Postautor: gniewko563 » 30 wrz 2007 11:46

bo tu jest wszystko po ang...daruje sobie.
W ostatnim czasi Ares nawet spisuje sie calkiem niezle...tylko czasami cos wariuje i dopoki nie znajde lepszego polskojezycznego programu nie bede eksperymentowal po ang...ale wielkie dzieki za pomoc

Artur79
Rezydent
Posty: 2318
Rejestracja: 30 sie 2007 09:41

Postautor: Artur79 » 30 wrz 2007 11:58

Azureus i BitComet maja napewno polskie wersje

haunebu
Gastarbeiter
Posty: 2
Rejestracja: 29 wrz 2007 22:14

Postautor: haunebu » 30 wrz 2007 18:55

gniewko zainstaluj,uruchom i wejdż w widok tam jest zmiana języka na polski

MarcFloyd
Rezydent
Posty: 4971
Rejestracja: 31 sie 2007 12:27

Postautor: MarcFloyd » 03 paź 2007 13:58

A moze po prostu ucz sie jezyka kraju w ktorym zyjesz? Jeez, programy komputerowe to naprawde nie jest rocket science i nie trzeba geniusza zeby zrozumiec o co chodzi nawet przy niewielkiej znajomosci angielskiego.

gniewko563
Gastarbeiter
Posty: 14
Rejestracja: 23 wrz 2007 20:21

Postautor: gniewko563 » 03 paź 2007 18:48

To ze nie chce programu po ang nie oznacza ze nie potrafie sie tym jezykiem poslugiwac.

OfficeMagicEU
Gastarbeiter
Posty: 3
Rejestracja: 24 paź 2007 09:35

Postautor: OfficeMagicEU » 24 paź 2007 09:52

Ja polecam przeglądarkę internetową Opera z wbudowaną obsługą torrentów + strony z torrentami takie jak:

http://torrenty.org/
http://pbt.net.pl/index.php?idx=login
http://tnp.net.pl/index.php
http://thepiratebay.org/
http://bitnova.info/

Oswiecony
Gastarbeiter
Posty: 2
Rejestracja: 07 kwie 2011 15:13
Lokalizacja: Manchester
Kontaktowanie:

Postautor: Oswiecony » 07 kwie 2011 15:14

Dla odświeżenia tematu dodam:

metasearch.torrentproject.com

www.torrentscoop.com

www.nowtorrents.com

www.torrentz.eu

:)

konrad202
Gastarbeiter
Posty: 62
Rejestracja: 16 lut 2011 10:24

Postautor: konrad202 » 08 kwie 2011 18:22

OfficeMagicEU pisze:Ja polecam przeglądarkę internetową Opera z wbudowaną obsługą torrentów + strony z torrentami takie jak:
Dokładnie tak wystarczy przegladarka i wszystko smiga jak sie patrzy ;)

maya
Rezydent
Posty: 1120
Rejestracja: 28 wrz 2007 11:57
Kontaktowanie:

Postautor: maya » 08 kwie 2011 20:38

Mega wykop !!

xD

isoHunt + utorrent

tomekjak
Gastarbeiter
Posty: 47
Rejestracja: 07 sty 2011 10:05

Postautor: tomekjak » 17 kwie 2011 23:00

A nie myślałeś żeby sobie wykupić konto na Rapidshare?


Wróć do „Sprawy codzienne”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika. i 3 gości

cron