Tutaj zamieszczamy pytania dotyczące życia na wyspach, które nie kwalifikują się do innych kategorii
Cristofek
Gastarbeiter
Posty: 6
Rejestracja: 26 cze 2008 01:01

Przelewy bankowe

Postautor: Cristofek » 14 lip 2008 18:36

Witam
Jeszcze jestem w Polsce i chcialbym abyscie doradzili mi w jakim banku jeszcze w Polsce zalożyć konto aby swobodnie przesylać pieniadze z Wysp do Polski, a takze wytlumaczyli jak ta procedura miałaby wyglądać.

Coś w stylu: zachodze do wyspiarskiego banku i mówie ze chce przelać powiedzmy 400 funtów do Polski na dane Włodzimierz Włodzimierzowski? a ta osoba o tym nazwisku przychodzi do polskiego oddziału w Polsce i na swój dowód odbiera pieniadze?

jestem laikiem w tych sprawach bo jeszcze sie tym nie interesowałem.
Bardzo proszę o pomoc

pozdrawiam

czarnas
Emigrant
Posty: 325
Rejestracja: 20 maja 2008 16:13

Postautor: czarnas » 14 lip 2008 19:08

Skomplikowanej procedury tutaj nie ma,nie doradze Ci banku,bo dla mnie to wszystko jedno,chyba że ta osoba na której konto chcesz wysyłać chce zaoszczędzić żeby nie pobierali za duzo za prowadzenie konta :lol: niech mnie ktos poprawi jak się myle,ale trzeba mieć chyba walutowe konto?! pozdrawiam

user2102841
Gastarbeiter
Posty: 49
Rejestracja: 12 sty 2008 20:57

Postautor: user2102841 » 14 lip 2008 19:42

Sprawdz bank NatWest. Informacje na temat konta Welcome (konta dla Polakow) sa w naszym jezyku i mozna je otworzyc jeszcze w Polsce. Polecam.

emigrantpol
Gastarbeiter
Posty: 21
Rejestracja: 16 maja 2008 20:10

Postautor: emigrantpol » 15 lip 2008 02:13

Jezeli chcesz przelewac pieniadze do polski, to polecm Ci jedna z stepnych na brytyjskim rynku Kart PrePaid Maestro. Kupujesz taka karte, wysylasz do polski, pozniej po upewnieniu sie, ze odbiorca ja otrzyal, aktywujesz... Karte mozesz w kadej chwili doladowc dowolna kwota, w jednym z ponad 20000 miejsc w UK. Odbiorca moze placic krta w sklepie, przez internet, badz wybrac pieniadze w bankomacie.

aggata
Gastarbeiter
Posty: 4