Mam konto w banku lloydstsb z obsługą przez internet.
Po podaniu swojego loginu i hasła wchodzę w 2 etap logowania i tam mam problem. Nie rozumiem co mam tam podać (wpisać) ? ( 2 rubryki )
Jeśli ktoś korzysta z usług tego banku proszę o info , Dzięki
za kazdym razem pokazuja sie inne numerki. tu musisz podac trzy litery ze swojego drugiego hasla jakie masz ustalone przy rejestracji konta internetowego w twoim banku. numerki oznaczaja ktora z kolei litere z hasla masz podac
dla przykladu - jesli haslo jest " haselko" a numerki 1, 4 i 7 , to litery im odpowiadajace to: (1) - h, (4) - e, (7) - o.
Dzięki, ale jeszcze do tego (trzeciego kroku ) nie doszedłem.
poległem na drugim kroku logowania , cytuję :
Please enter your Memorable Information here: *
* *
* Please re-enter your Memorable Information here: * *
* *
* Once you select 'Continue', your Memorable Information will be stored.
Nie chciałbym z powodu błędu zablokować sobie obsługę konta, miałbym problem - obecnie jestem w Polsce
Podajesz tam haslo, ktore wczesniej podales przy zakladaniu bankowosci internetowej. Jak nie pamietasz to nie przeskoczysz tego. Jak zablokujesz sobie, to bedziesz musial zadzwonic do call center.
user2056775 pisze:Podaję to hasło ale mi nie przyjmuje i ponownie wyskakują mi te same rubryki do wpisania.Nie stosowałem innego hasła
1. Sprawdz uklad klawiatury w kompie ktorego uzywasz (czasami "z" przestawione jest z "y").
2. Moze to glupie ale sprawdz czy po prostu nie masz wlaczonego caps-locka, lub czy nie miales kiedy zakladales konto.
3. Jesli uzywasz klawiatury numerycznej, rowniez sprawdz czy jest wlaczona.
też założyłem firmowe konto w Lyoidsie, paranoja, zanim przysla potwierdzenie hasła to zapominam jakie to było, zreszta żenada potrzebowałem kupic urządzenia za 15 000 funtow wiec aby nie było problemów podatkowych założyłem konto firmowe, jakie było moje zdziwienie gdy okazało się ze dostałem tylko kartę bankomatową, nie VISA i musiałem jechać. z 15000 funtow w kieszeni.
Dlatego olewam ich i zakładam konto tam gdzie od lat mam osobiste, Barclays
UWAGA!
Logowanie do Lloyds Internet banking jest w DWÓCH etapach:
1 - podajemy User ID (numer użytkownika) przydzielony przez bank
oraz nasze PEŁNE HASŁO
2 - podajemy WYBRANE znaki z "Memorable Information" - takie DRUGIE HASLO ustalone PRZEZ NAS przy uruchamianiu dostępu on-line
kolega user2056775 najprawdopodobniej jest w procedurze "aktywacji" konta (pierwsze logowanie w ogóle) gdzie jest proszony o podanie (wymyślenie) tej całej "Memorable Information".
W razie problemów chyba najlepiej udać się do "dużego" oddziału Lloyds i poprosić o pomoc - powinni podsadzić przed komputerem i pokierować za rekę