Tutaj zamieszczamy pytania dotyczące życia na wyspach, które nie kwalifikują się do innych kategorii
Aaga2
Gastarbeiter
Posty: 3
Rejestracja: 26 mar 2013 19:15

Reklamacja telefonu

Postautor: Aaga2 » 09 sie 2015 23:33

Witajcie
Mam prosbe- ok 2 miesiace temu oddalam do reklamacji do carphone warehouse moj telefon -po 2 tygodniach oddali ale okazalo sie ze dalej ma wade wiec jeszcze raz dalam i znowu 2 tygodnie czekania i ponownie oddali lecz dalej mial wade wiec znowu dalam do naprawy i znowu 2 tygodnie czekania ,okazalo sie ze nie sa w stanie naprawic wiec dali mi inny telefon
i zaczelo sie - telefon ktory dostalam jest bardziej wadliwy niz moj stary (stary telefon mial tylko 1 wade a ten nowy ma ich az 8 )
po poltora miesiaca uzywania poszlam z nim do carphone warehouse i znowu wyslali do naprawy -po 2 tygodniach przy odbiorze uslyszalam ze mam zaplacic 170.00 funtow za naprawe - ale pan byl mily i zadzwonil tam gdzie telefon byl naprawiany i okazalo sie ze nie musze placic ,ze ktos inny pokryje koszta (chyba ci co go naprawiali z tego co zrozumialam).
to nie wszystko bo telefon dalej zacina sie jak tylko chce ma wszystkie wady ktore mial -bylam ponownie w carphone warehouse i dowiedzialam sie ze juz mi go nie zabiora do naprawy (mam sobie nowy kupic albo wziac nowy na abonament-bo juz stary abonament mi sie skonczyl).
Prosze o porade co moge zrobic aby naprawili mi moj telefon albo skoro tego nie moga naprawic niech dadza inny ale dobry .Jakie mam prawa i jak dziala prawo reklamacji ?
Dla mnie to jakas dziwna sprawa ze mojego starego nie potrafili naprawic z jedna wada a dali mi wadliwy egzemplarz ktorego nie mam prawa wedlug carphone warehouse zareklamowac :-(

Wróć do „Sprawy codzienne”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika. i 27 gości

cron