Postautor: alastis85 » 14 sie 2014 18:54
Witam,
Potrzebuje waszej rady, 3 tygodnie temu założyłem internet stacjonarny w talktalku (bo było najtaniej) wszystko poszło gładko powiedziano mi, że przyjdzie monter, który w domu mi wszystko podłączy.
Oczywiście szczęśliwy bo zamówiłem pakiet do 38 mb/s czekałem grzecznie na umówionego montera podłączyłem modem i czekałem dalej w końcu internet się połączył. Pierwsze co zrobiłem to oczywiście włączyłem speedtesta i sprawdzić moje 38 mb ale ku mojemu zdziwieniu speedtest pokazuje 5,5 mb/s co mnie zaskoczyło on kłamie ale sprawdziłem kilka innych i to samo więc zadzwoniłem do talk talka i zgłosiłem problem i po dwóch tygodniach dzwonienia wreszcie wysłali mi montera, który miał to naprawić.
Technik przyszedł po testował posprawdzał i zadzwonił do kolejnego konsultanta i wspólnie wystawili nowe zgłoszenie mojego problemu, teraz już nie wiem co zrobić. Konsultanci z którymi rozmawiałem tylko mi mówią: proszę czekać, będzie naprawione, przepraszamy i tak dalej niestety minęło już 3 tygodnie i nie wiem co dalej na razie czekam bo nie mam nic innego do zrobienia.
Jednak proszę powiedzcie mi co radzicie czekać, rezygnować, straszyć sądem już osobiście mam dość tych konsultantów.
Oczywiście już pierwszy rachunek już zapłaciłem ale i tak nie mogę korzystać z pełnej prędkości którą zamówiłem.
Przepraszam że się tak rozpisałem ale chciałem przybliżyć wam mój problem.
dziękuję i pozdrawiam
Marek