Tutaj zamieszczamy pytania dotyczące życia na wyspach, które nie kwalifikują się do innych kategorii
alastis85
Gastarbeiter
Posty: 5
Rejestracja: 14 sie 2014 18:30

problem z talktalk'iem

Postautor: alastis85 » 14 sie 2014 18:54

Witam,

Potrzebuje waszej rady, 3 tygodnie temu założyłem internet stacjonarny w talktalku (bo było najtaniej) wszystko poszło gładko powiedziano mi, że przyjdzie monter, który w domu mi wszystko podłączy.
Oczywiście szczęśliwy bo zamówiłem pakiet do 38 mb/s czekałem grzecznie na umówionego montera podłączyłem modem i czekałem dalej w końcu internet się połączył. Pierwsze co zrobiłem to oczywiście włączyłem speedtesta i sprawdzić moje 38 mb ale ku mojemu zdziwieniu speedtest pokazuje 5,5 mb/s co mnie zaskoczyło on kłamie ale sprawdziłem kilka innych i to samo więc zadzwoniłem do talk talka i zgłosiłem problem i po dwóch tygodniach dzwonienia wreszcie wysłali mi montera, który miał to naprawić.
Technik przyszedł po testował posprawdzał i zadzwonił do kolejnego konsultanta i wspólnie wystawili nowe zgłoszenie mojego problemu, teraz już nie wiem co zrobić. Konsultanci z którymi rozmawiałem tylko mi mówią: proszę czekać, będzie naprawione, przepraszamy i tak dalej niestety minęło już 3 tygodnie i nie wiem co dalej na razie czekam bo nie mam nic innego do zrobienia.
Jednak proszę powiedzcie mi co radzicie czekać, rezygnować, straszyć sądem już osobiście mam dość tych konsultantów.

Oczywiście już pierwszy rachunek już zapłaciłem ale i tak nie mogę korzystać z pełnej prędkości którą zamówiłem.

Przepraszam że się tak rozpisałem ale chciałem przybliżyć wam mój problem.

dziękuję i pozdrawiam
Marek

MarcFloyd
Rezydent
Posty: 4971
Rejestracja: 31 sie 2007 12:27

Postautor: MarcFloyd » 15 sie 2014 12:10

Zadzwon do nich, powiedz ze nie dostajesz internet o takiej predkosci za jaka placisz I zazadaj discount.

alastis85
Gastarbeiter
Posty: 5
Rejestracja: 14 sie 2014 18:30

Postautor: alastis85 » 16 sie 2014 18:15

Już tak zrobiłem ale powiedzieli mi że jak naprawią usługę wtedy mi obniżą rachunek.

edyta74
Gastarbeiter
Posty: 2
Rejestracja: 16 sie 2014 19:39

Postautor: edyta74 » 16 sie 2014 19:45

alastis85 wlasnie konczy mi sie kontrakt z talktalkiem w tym miesiacu I nie mam zamiaru go przedluzac. jestem z nimi od ok 4 lat, a problem z internetem zaczal mi sie ponad rok temu tak na powaznie.
niezliczone ilosci telefomow, odwiedziny technikow w domu I nic nie mogli poradzic. obiecali szybki internet a nie mialam go prawie wogole. kazali mi sie podlaczyc do kabla, bo tylko tak moglam surfowac po internecine. masakra, bo nie po to ma sie laptopa I wifi zeby siedziec na kablu.
teraz zamieniam sie na bt I zobaczymy jak od nich internet bedzie dzialal...a obiecuja, ze bedzie. zobaczymy. z talktalka wydzwaniaja do mnie non stop I szczuja kolejnymi ofertami I super routerem I oczywiscie super szybkim internetem ale ja juz im nie wierze, nie chce nawet probowac, bo to oznacza kolejny kontrakt. a z nimi tak juz jest, ze nie wygrasz I zrywajac kontrakt mimo ze to oni nie dostarczaja serwisu jak trzeba, to ty placisz jeszcze kare. zlodzieje.

alastis85
Gastarbeiter
Posty: 5
Rejestracja: 14 sie 2014 18:30

Postautor: alastis85 » 16 sie 2014 20:40

Dzięki Edyta74 za twoją odpowiedź teraz wiem co powinienem robić. Przede wszystkim poczekam do miesiąca niedziałającej usługi a następnie jeśli nic się nie zmieni to pójdę ostrzej i będę im groził zerwaniem umowy bo wiem, że wina jest po ich stronie (sam monter mi to powiedział) a jeśli nawet to nie pomoże to będę i straszył sądownie. Wiem że to nic nie da ale trochę mi ulży :) najgorsze jest to, że przy takim usługodawcy jesteśmy bezradni :(


Wróć do „Sprawy codzienne”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika. i 65 gości

cron