Tutaj zamieszczamy pytania dotyczące życia na wyspach, które nie kwalifikują się do innych kategorii
NoToCo
Rezydent
Posty: 1324
Rejestracja: 26 sty 2009 13:02

Otwarcie sklepu internetowego

Postautor: NoToCo » 03 sie 2012 07:53

Jestem zielona w tym temacie dlatego chciałabym zapytać bardziej doświadczonych gdzie najlepiej otworzyć sklep internetowy, żeby nie przepłacać i ile rozsądnie powinna kosztować domena (chyba tak to się nazywa).

Przejrzałam oferty 1&1 i Create, ale mają masę opcji, a ja nie mam pojęcia co się naprawdę w takim sklepie przydaje i za co warto zapłacić.

Interesuje mnie mały sklepik, podstawowe opcje (żebym się nie pogubiła) i niewielki asortyment.

Wszelkie praktyczne rady dotyczące prowadzenia sklepu internetowego również mile widziane.

maya
Rezydent
Posty: 1120
Rejestracja: 28 wrz 2007 11:57
Kontaktowanie:

Postautor: maya » 03 sie 2012 08:57

No to będziesz miała problem, żeby to wszystko porobić. Dużo czytania....
Ja ci polecę to:
http://www.fasthostingdirect.co.uk/
Serwer z domeną *.co.uk za £20 na dwa lata.

NoToCo
Rezydent
Posty: 1324
Rejestracja: 26 sty 2009 13:02

Postautor: NoToCo » 03 sie 2012 10:50

Dzięki. Cena faktycznie lepsza.

Kompletnie wiem jak to wygląda od strony technicznej, czy ten Website Builder jest łatwy w obsłudze? Ma specjalne opcje do tworzenia sklepu internetowego (a nie zwykłej strony)?

maya
Rezydent
Posty: 1120
Rejestracja: 28 wrz 2007 11:57
Kontaktowanie:

Postautor: maya » 03 sie 2012 15:54

Nie mam pojęcia. Nigdy nie używałem tego 'Website Builder'.
Pewnie to są jakieś gotowe szablony ale lipne przypuszczam no i skoro chcesz sklep to na nic ci to sie nie zda. W panelu będą już gotowe skrypty do zainstalowania, między innymi e-commerce. Wybierasz jeden, instalujesz, ustawiasz i gotowe.

poznanianka
Gastarbeiter
Posty: 18
Rejestracja: 30 wrz 2011 03:09

Re: Otwarcie sklepu internetowego

Postautor: poznanianka » 18 sie 2012 04:19