Tutaj zamieszczamy pytania dotyczące życia na wyspach, które nie kwalifikują się do innych kategorii
Maidad
Gastarbeiter
Posty: 3
Rejestracja: 16 cze 2019 20:27

logistyka imprez masowych

Postautor: Maidad » 11 wrz 2019 09:35

Co musi zapewnić organizator, a co leży w gestii właściciela wynajmowanego obiektu/terenu?
Tak konkretnie to chodzi mi o zapewnienie uczestnikom bezpieczeństwa sanitarnego, tj. dostępu do toalet. W Polsce to organizator jest odpowiedzialny za ich dostarczenie - a jak to wygląda w UK? Ktoś mi powiedział, że to kwestia dogadania się, ale aż nie chce mi się wierzyć, żeby nie było żadnych regulacji :roll: Bo jeszcze skończy się tak, że wszystko trzeba będzie odwoływać, a tego byśmy bardzo nie chcieli...

Maidad
Gastarbeiter
Posty: 3
Rejestracja: 16 cze 2019 20:27

Re: logistyka imprez masowych

Postautor: Maidad » 13 wrz 2019 09:56

O polskich przepisach można sobie na http://www.alfapartner.pl/toalety-przenosne/wynajem-toalet-wroclaw/ sporo poczytać. Najważniejsze info, bez wdawania się w szczegóły. No i potrzebuję czegoś podobnego, tylko odnoszącego się do Wysp Brytyjskich - może być po angielsku, wujek Google pomoże :lol:


Wróć do „Sprawy codzienne”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika. i 2 gości

cron