Uczelinie, gimnazja, przedszkola ...
user1425379
Gastarbeiter
Posty: 1
Rejestracja: 19 lut 2010 00:52

Polskie przedszkole w Londynie

Postautor: user1425379 » 19 lut 2010 01:14

Witam.
Planuje zalozyc w Londynie prywatne polskie przedszkole ( z zajeciami prowadzonymi w jezyku polskim i angielskim ).
Jestem aktualnie na etapie rozeznania sie w temacie. Chcialabym prosic Panstwa o opinie, czy uwazacie,ze otworzenie polskiej placowki jest dobrym pomyslem, jesli tak , to w jakich dzielnicach Londynu najchetniej widzielibyscie przedszkole. Zaznaczam, ze nie bedzie to placowka tzw. childminders. Poszukuje lokalu, narazie w dzielnicy Neasden, ktory moglby stac sie calodziennym przedszkolem wielozmianowym z wykwalifikowana kadra pedagogiczna. Sama jestem nauczycielem z doswiadczeniem w zawodzie w Polsce i Anglii,mam nadzieje, ze Panstwa szczere odpowiedzi i opinie pomoga mi w realizacji wlasnych marzen. Dziekuje bardzo

wwwbociancouk
Gastarbeiter
Posty: 6
Rejestracja: 24 lut 2010 08:25

Polskie przedszkole w Londynie

Postautor: wwwbociancouk » 28 lut 2010 18:25

Zapewne byloby zapotrzebowanie na tego typu placowke w 'polskich dzielnicach czyli: Ealing, Hammersmith, Acton, Haringay, Enfield. Zyczymy powodzenia!

user1727342
Gastarbeiter
Posty: 9
Rejestracja: 10 kwie 2010 15:27

Postautor: user1727342 » 16 maja 2010 23:51

Polacy są "wszędzie". Mam tylko pytanie: Jaki ma Pani plan wypełnienia zadań stawianych w EYFS nauczając w dwu językach. Moją żona pracuje w przedszkolu i ledwo dają sobie radę w obrobieniu się ze wszystkim w jednym języku (angielskim).

Moim zdaniem podstawowym jezykiem powinien być angielski a polski tylko jako dodatek. Dzieci pwinnych też pochodzić z różnych narodowości a nie tylko z polski. W ten sposób można przygotowaywać dzieci do okresu szkolnego.
Chyba, że przedszkole miałoby być dla dzieci rodziców planujących szybki powrót do Polski.
Inaczej nie widzę sensu "polskigo"pszedszkola.

Proszę mnie skorygować jeśli się mylę w swoich roważaniach.