Uczelinie, gimnazja, przedszkola ...
Maorys
Gastarbeiter
Posty: 4
Rejestracja: 31 mar 2013 14:21

Studia - czy jest sens?

Postautor: Maorys » 31 mar 2013 14:26

Witam. Szukałem odpowiedniego tematu ale nie znalazłem konkretnych informacji. Czy jest jeszcze sens studiowania w UK czy raczej zostać w PL? Chodzi głównie Budownictwo. Dość dlugo czytam londynka i wiem że nastawienie Anglikow do Polakow jest nie najlepsze. Jak jest na prawde? Studia w Anglii słuzyłyby mi głównie jako "most" do Nowej Zelandii, gdzie wiec lepiej byłoby studiować? Jeżeli nie Anglia to może Irlandia? Proszę o odpowiedź ! :)

Fenster
Gastarbeiter
Posty: 6
Rejestracja: 03 kwie 2013 09:07

Postautor: Fenster » 03 kwie 2013 09:18

Oczywiście , że warto studiować w UK i nie masz nawet nad czym się zastanawiać. w Polsce nie masz szans na znalezienie dobrej pracy.

Maorys
Gastarbeiter
Posty: 4
Rejestracja: 31 mar 2013 14:21

Postautor: Maorys » 04 kwie 2013 19:17

Może ktoś z Was studiuję w UK, jakie jest nastawienie do Polaków na uczelniach? Nie ukrywam, że zaraz obok opłat za studia nastawienie do nas jest moim najwiekszym zmartwieniem.
I moze jeszcze jedno, konkretniejsze pytanie. Jak ma sie praca w czasie studiow do renty po zmarlym czlonku rodziny? Wg polskiego prawa osoba pobierajaca taka rente moze zarabiac do polowy sredniej krajowej czyli ok. 3500/2 = 1750zl co w przeliczeniu na funty daje nam na oko 350 funtow.. Troche malo. Jakies pomysly co do pracy na studiach w UK z jednoczesna renta po zm czlonku rodziny?

aina24
Rezydent
Posty: 2989
Rejestracja: 29 sty 2010 15:34

Re: Studia - czy jest sens?

Postautor: aina24 » 05 kwie 2013 14:39