Uczelinie, gimnazja, przedszkola ...
MilaMina
Gastarbeiter
Posty: 3
Rejestracja: 17 mar 2013 17:41

Porównanie poziomu studiów w Polsce i UK?

Postautor: MilaMina » 17 mar 2013 18:02

Interesują mnie wasze doświadczenia ze studiami w Polsce i w UK, co jest lepsze/gorsze w poszczególnym kraju.

Mieszkam od lat w UK, mam starą maturę z Polski, ale nigdy nie studiowałam w Polsce.
Teraz studiuję tutaj po paru latach pracy, i się zastanawiam jak podobne studia w Polsce wyglądają. Czy jest wyższy poziom? Jak jest się traktowanym?
Tutaj studia są "miłe": przyjaźni wykładowcy, ludzie, system generalnie, ale treść taka troche niedorozwinięta :/...i £9000 za to płacić?

kursyhnd
Gastarbeiter
Posty: 4
Rejestracja: 20 mar 2013 21:42

Postautor: kursyhnd » 20 mar 2013 21:41

Witam co do pytania ja i moje kolezanki jestesmy bardzo zadowolone z podjecia kursow HND jesli Cie to bardziej interesuje to zapraszam na stronke www.kursyhnd.com


Starababa
Gastarbeiter
Posty: 2
Rejestracja: 30 sty 2011 15:26

Postautor: Starababa » 21 mar 2013 13:52

kursyhnd pisze:Witam co do pytania ja i moje kolezanki jestesmy bardzo zadowolone z podjecia kursow HND jesli Cie to bardziej interesuje to zapraszam na stronke www.kursyhnd.com


tak bardzo jestescie zadowolnie z uczeszczania na kursy ze az nicka "kursyhnd" sobie zalozylyscie buahaaaaaaaaaaaaa

HND to nie studia - dziewczyna pyta o studia i juz studiuje zreszta, pyta o porownanie a nie spamy z HND czy innymi NVQ czy ESOL...

rolmopsik
Posty: 0
Rejestracja: 01 mar 2013 18:40

Postautor: rolmopsik » 21 mar 2013 19:48

kursyhnd pisze:Witam co do pytania ja i moje kolezanki jestesmy bardzo zadowolone z podjecia kursow HND jesli Cie to bardziej interesuje to zapraszam na stronke www.kursyhnd.com


Studentki z Cambridge, niemalże.... :roll:

BrejkerBrejker
Gastarbeiter
Posty: 41
Rejestracja: 30 lip 2013 09:56

Postautor: BrejkerBrejker » 21 mar 2013 19:54

Eee...
Night nurses lepsze :lol:


Wróć do „Edukacja”



Kto jest online