O wszystkim na tematy prawne
hwdpuk
Gastarbeiter
Posty: 46
Rejestracja: 09 mar 2008 09:50

Opłaty za gaz - złe odczytanie liczników - co robić?

Postautor: hwdpuk » 24 lip 2009 13:59

witam mam taki problem wlasnie dostalem telefon od pana z gazociagu ktory powiedzial mi ze rachunki ktore placilem przez poltora roku byly za male i teraz mam 1000 funtow do zaplaty bo koles ktory spisywal liczniki zle spisywal cyfry czy bede musial to placic ? ja mam rachunki oplacone a ze oni sie pomylili to juz nie moja wina prosze o odp dzieki

71jkc
Rezydent
Posty: 1468
Rejestracja: 08 kwie 2009 20:16

Postautor: 71jkc » 24 lip 2009 17:49

Blondynek jak to mozliwe przeciez rachunki maja customer ref no i numer licznika i sa polaczine z nazwiskiem i adresem ? To co nie sprawdziliscie ? (liczniki sie nie zmieniaja tj zazwyczaj)

71jkc
Rezydent
Posty: 1468
Rejestracja: 08 kwie 2009 20:16

Postautor: 71jkc » 24 lip 2009 19:11

:lol: no to fajna historia 8) ja tam nie moge sie pomylic i nawet jeszcze tam nigdy nie zajrzalam , a co do postu nr 1 to nie jest ich wina , powinni tak ususzyc glowe customer services zeby im odpuscili bo za to meeter reading company powinna zabulic nie oni ! Hedpuk do boju i bij sie o swoje 8)

user1561247
Emigrant
Posty: 123
Rejestracja: 23 lis 2008 18:59

Postautor: user1561247 » 24 lip 2009 23:13

powiem w skrocie.
z tzw utilities mialam przygode trwajaca ponad 8 miesiecy. generalnie chodzilo o to, ze liczyli mi estimate zamiast faktycznych odczytów i rachunki przychodzily kosmiczne. jazda byla nieziemska, od jednego avisera do drugiego, bez skutku. bez konkretów, 20sto minutowe oczekiwanie na laskawego dedicated account managera... sami wiecie jak to dziala.

wkurzylam sie okrutnie i napisalam maila do CEO, pana Sama Laidlaw [sam.laidlaw@centrica.co.uk]. natychmiast, po 2 GODZINACH OD WYSLANIA MAILA zadzwonila do mnie PA pana CEO i od tamtej chwili poszlo gladko.

w sytuacji, kiedy opadaja ci rece i nie masz juz sily, proponuje uderzac na szczyt drabiny. to kompletna strata czasu uzeranie sie z pionkami, ktorzy i tak niewiele moga.

gwarantuje natychmiastowy odzew i sprawe zalatwiona prawie od reki.

Emigrantka
Rezydent
Posty: 2041
Rejestracja: 08 lut 2009 02:10

Postautor: Emigrantka » 24 lip 2009 23:31

Nie narzekac samemu - skontaktowac sie z:

http://www.consumerdirect.gov.uk/

Kiedys byl Energy Watchdog, teraz to jest Consumer Direct

user1561247
Emigrant
Posty: 123
Rejestracja: 23 lis 2008 18:59

Postautor: user1561247 » 24 lip 2009 23:41

babciu, no jest jest. ale reaguja miesiacami...

Emigrantka
Rezydent
Posty: 2041
Rejestracja: 08 lut 2009 02:10

Postautor: Emigrantka » 25 lip 2009 00:14

Nie miesiacami - mnie kiedys sprawe zalatwili w 2 dni

user1561247
Emigrant
Posty: 123
Rejestracja: 23 lis 2008 18:59

Postautor: user1561247 » 25 lip 2009 00:19

lucky you :!:

zalezy jak lezy, jak to zwykle bywa

Emigrantka
Rezydent
Posty: 2041
Rejestracja: 08 lut 2009 02:10

Postautor: Emigrantka » 25 lip 2009 00:26

A tak lucky.....

Morde mam niewyparzona po prostu :lol:

71jkc
Rezydent
Posty: 1468
Rejestracja: 08 kwie 2009 20:16

Postautor: 71jkc » 25 lip 2009 02:01

babcia jadzia pisze:A tak lucky.....

Morde mam niewyparzona po prostu :lol:


my wszyscy na tym forum juz o tym wiemy :lol: sama sie przekonalam ! musisz byc spod strzelca :wink:

Emigrantka
Rezydent
Posty: 2041
Rejestracja: 08 lut 2009 02:10

Postautor: Emigrantka » 25 lip 2009 20:18

Obrazek

71jkc
Rezydent
Posty: 1468
Rejestracja: 08 kwie 2009 20:16

Postautor: 71jkc » 25 lip 2009 21:37

a ta cholera jeszcze gorsza ! shit powinnam byla pamietac 2008 :lol:


Wróć do „Prawo”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika. i 5 gości