Postautor: Mike_London » 19 paź 2007 00:45
Witam, od jakiś 14 miesiecy jestem zarejestrowany w Inland Revenue, moja karta CIS skonczyla sie w sierpniu (nigdy jej zresztą nie potrzebowalem), pierwszy rachunek wystawiłem klientowi po 5 kwietnia tego roku(2007) i teraz na bieżąco wystawiam rachunki.
Dostałem z Inland Revenue papiery (sprawozdanie podatkowe) za rok podatkowy popzedni 2006. Jesli w poprzednim roku podatkowym nie miałem wykazanych żadnych przychodów, żadnych rachunków czy musze sie z nimi rozliczać i im te papiery odsyłać??
Nastepne pytanie to takie czy musiałem iśc do jakiegoś urzędu po jakimś określonym czasie od wystawienia 1-szego rachunku?(gdzies tak wyczytalem) czy mam poprostu spokojnie sobie czekać do kwietnia nastepnego roku aż mi przyślą kolejne sprawozdanie podatkowe do wypełnienia i wtedy już bede sie rozliczal za 2007/2008 ?
aha i jeszcze jedno czy wymagane jest posiadanie konta bankowego w pierwszym roku od wystawienia 1-szego rachunku? i czy kwota w pierwszym roku działalności wolna od podatku to 5000 funtów. Przepraszam takie podstawowe rzeczy tu pytam ale naprawde mimo wszystko bardzo trudno znaleść jest jakieś rzeczowe info na ten temat.
Proszę o odpowiedź osoby znające się na rzeczy.
Pozdrawiam