Strona 1 z 1
Złe odczyty licznika i gigantyczny rachunek za 3 lata
: 14 maja 2009 20:23
autor: Mumia79
Witam mam maly problem bo E-On przyslal mi rachunek za zuzyta energie od 2006 podczas gdy rachunki placilem na biezaca. Problem byl w tym ze zle odczytywali licznik, a teraz chca zebym im zaplacil za ich blad. Moje pytanie jest takie czy maja prawo wystawic mi rachunek az za 3 lata wstecz.
z Gory dziekuje za odpowiedz
: 14 maja 2009 20:39
autor: user2102841
Najlepiej zadzwoń do CAB - Citizen Advice Bureau - tam ci doradza co robic w tej sytuacji. Moze sie okazac ze to pomyłka, a jesli nie to pomoga ci wynegocjowac mniejsze pieniadze do zapłacenia
: 14 maja 2009 21:20
autor: Mumia79
juz sie z nimi kontaktowalem i sprawa wtoku(musze napisac skarge do E-Ona - a to wszystko moze trwac i trwac a rachunek rosnie-chce miec to jak najszybciej z glowy) glownie mi zalezy na tym czy maja prawo tak daleko wstecz wystawic rachunek
: 15 maja 2009 19:28
autor: user2102841
Tego niestety nie wiem. Sama miałam podobną sytuację z EDF Energy o gaz. Po regularnym ładowaniu naszego gas prepayment meter przez rok, dostaliśmy rachunek na ponad Ł500. Wiadomo ze przy tym systemie opłat nie powinno być zadnych rachunkow, a tu niespodzianka. Napisałam do nich kilka listow i zacytowałam ich własna strone internetowa i roszczenia sie urwały. Na razie płać swoje rachunki regularnie (to co zawsze płaciłes), dopóki sprawa sie wyjasni.
: 15 maja 2009 21:45
autor: Mumia79
niestety to jest nie mozliwe bo odmawiaja przysylania rachynkow 3 miesiecznych tylko doliczaja stan obecny do tego 3 letniego:(
: 22 maja 2009 14:30
autor: user748639
Spisz sobie z rachunku dane ich konta, swoj numer ref klienta i parzesylaj netem tak jakbys normalnie placil rachunek napweno jest opcja takich oplat na stronie dostawcy lub w Twoim banku, bo wiele bankow umozliwia placenie rachunkow w ten sposob, tzn maja baze danych firm a Ty tylko podajesz swoj numer klienta i placisz ile chcesz (mozesz palacic co miesiac, tak jak Ci finanse pozwalaja) wtedy przynajmniej bedziesz mogl powiedziec ze placisz ile mozesz - lepiej to wyglada.
Powodzenia.
: 01 cze 2009 02:58
autor: Emigrantka
Kiedys byla taka firma Energy Watch - dokladnei do takich spraw.
Teraz zmienili nazwe w Consumer Direct:
http://www.consumerdirect.gov.uk/
KOniecznie skontaktuj sie z nimi jak najszybciej i wyslij list do E-On ze na nich naisalas skarge do Consumer Direct.
Zamkna sie szybciutko......
