JA zrobilabym tak:
1. Zglosilabym ta sprawe do trading standards
http://www.tradingstandards.gov.uk/advi ... advice.cfm
Kiedys zglaszalam do nich pewna sprawe. Po zakupie nowego samochodu od dealera cekalismy 7 tygodni na dowod rejestracyjny. Przedstawiasz im w czym jest probelm- oni fachowo doradzaja co powinienec zrobic. Jesli to nie pomoze- dajesz im znac i oni sami zajma sie ta sprawa.
2. Napisalabym do nich formalny list. Wyslij go via recorded delivery i zatrzymaj dowod wyslania (bedziesz mogle tez udowodnic ze oni ten list otrzymali). Napisz ze jestes bardzo niezadowolony, ze nie mozesz sie z nimi skontaktowac, ze tak dlugo juz czekasz. Zarzadaj zwrotu pieniedzy w ciagu 14 dni (tj. do nia .... wpisz konkretna date). Powiadom ich, ze o tej sprawie poinformowalej trading standards i jesli nie zwroca Ci pieniedzy- oni sie tym zajma.
Zycze powodzenia.