Witam,
jestem juz 2 lata w uk i nie mam home office. wiem moja wina ale jakos nigdy o tym nie myslałem poza tym ktos tam rzucił hasło, ze to zbędne(nielegalny podatek i ma byc zniesiony od 2009).obecnie pracuje w trzeciej firmie.
Moje pytanie brzmi; jezeli nadal obowiazuje wrs i mam wyslac te dokumenty to czy mam podac w nim tylko obecne zatrudnienie(czyli adres trzeciej firmy), pierwsze-kiedy tylko zaczalem prace w uk, a moze historie wszystkich trzech?<payslipy i kazdy dokument o zatrudnieniu mam>??
Jezeli teraz wysle home office to czy istnieja jakies konsekwencje prawne, ze tego nie uczynilem 2 lata wczesniej???
moje ostatnie pytanko; czy emeryturka dopiero zacznie mi sie liczyc od wyslania home office pomimo tego, ze mam wczesniejsze dokumenty o zatrudnieniu( i ostatnio nawet przyslali mi papier, ze gdy doplace iles tam funtow to mi policza pelny kolejny rok podatkowy do emerytury-gdyz zaczalem prace w styczniu 2 lata temu)
Przepraszam za ten natłok pytan(pewnie temat wałkowany nie raz) ale w sumie nie mam skad sie tego dowiedziec.
Dziekuje z góry za fachowe porady i zycze sukcesów w Nowym Roku w UK!!!!