Self-employed i praca dla polskiej firmy
: 04 lis 2008 15:49
Witam wszystkich serdecznie. Mam pewien problem związany z charakterem mojej pracy i mam nadzieję że ktoś będzie w stanie mi pomóc. Moja sytuacja przedstawia się następująco - jestem zarejestrowany w UK jako self-employed i niedawno wykonałem raport dotyczący analizy brytyjskiego rynku pod kątem wprowadzenia produktów pewnej firmy z Polski (nie jest to istotne specjalnie). Po wykonaniu pracy wysłałem fakturę firmie z Polski, ale księgowa z owej firmy twierdzi że potrzebuje jeszcze cartyfikatu o mojej rezydencji podatkowej w Wielkiej Brytanii, czyli jakiegoś dowodu że naprawdę jestem self-employed i płacę podatki. Niestety nie wiem gdzie mogę taki certyfikat załatwić, jaka jest procedura i skąd go wziąć. Byłem w HMRC, ale skierowali mnie do telefonu, a kobieta z która rozmawiałem nie była w stanie mi pomóc.
Czy może ktoś z forumowiczów załatwiał taki certyfikat?Byłbym wdzięczny za wszelkie wskazówki w tej kwestii. Pozdrawiam!
Czy może ktoś z forumowiczów załatwiał taki certyfikat?Byłbym wdzięczny za wszelkie wskazówki w tej kwestii. Pozdrawiam!