Strona 1 z 1

Odwołanie do Ombudsman

: 20 sie 2018 20:38
autor: Gabi1979
Witam serdecznie.
Kilka tygodni temu zdecydowałam się skorzystać z usług jednej z firm pomagających w odzyskaniu miesięcznych opłat bankowych (PBA).
Otrzymałam jednak list z banku, że nie należy mi się żaden zwrot. Powodem pierwszym było „Not PBA” w pierwszym okresie posiadania konta. Powodem drugim „Outside of time limit to complain” w okresie późniejszym.
Bank zasugerował, że mogę się odwołać do Financial Ombudsman Service w ciągu kolejnych 6 miesięcy. Poproszono mnie rownież o natychmiastowy kontakt z bankiem w celu zmiany konta, jeśli uważam że to jest dla mnie nieodpowiednie i nie pózniej niż w ciągu 60 dni.
Czy ktokolwiek z tutaj obecnych odwoływał się kiedykolwiek od decyzji banku i byłby w stanie mi pomóc? Bardzo proszę o informacje i z góry bardzo dziękuję.

Re: Odwołanie do Ombudsman

: 10 wrz 2018 11:39
autor: Invany
Warto podpytać znajomych w tej kwestii. Sądzę, że z całą pewnością będą w stanie pomóc.