O wszystkim na tematy prawne
Malgosia
Gastarbeiter

Problem z rozliczeniem - proszę o pomoc

Postautor: Malgosia » 14 kwie 2008 11:37

Madralo Ty nasz forumkowy podaj mi prosze kierunek gdzie i jak mam rozliczyc mojego faceta z nadplaconego podatku (jesli oczywiscie cos mu sie nalezy :D )Pracuje caly czas na umowe,dwa lata w Pizza Express a teraz od roku w innej firmie.Dostal roczne rozliczenie i co dalej??pozdrawiam serdecznie milego dnia!!acha czy moze to zrobic on-lina??wczoraj staralismy sie ale proces rejestracji pokazuje n,ze jest to dla self-empl. i cos mi sie to nie widzialo!Wole sie poradzic fachowej sily jak to zrobic!
papa

banita
Rezydent

Postautor: banita » 14 kwie 2008 12:04

hehehe madralo no ...... :lol:

MarcFloyd
Rezydent

Postautor: MarcFloyd » 14 kwie 2008 13:14

Jak cie kopne za tego madrale... Strona HM Revenue and Customs sie klania :P

http://www.hmrc.gov.uk/faqs/general.htm#1

If you are an employee on PAYE:

If I have to pay additional tax on emergency code, when will I get it back?
Your employer will normally pay it back to you on the next pay day after you get your proper code. If the tax year ends before you get your proper code, the Tax Office will send you the repayment.

What should I do if I leave my job?
It is important to get a form P45 from your employer. If you don't go to another job and don't start claiming unemployment benefit, you may be entitled to a tax repayment. After a month, ask for a repayment claim form P50 which you should complete and return to your Tax Office with your P45 Parts 2 and 3 if you have them. We give repayment claims top priority and try to make sure you get any refund you are due within 28 days.

What happens if I think I have paid the wrong amount of tax?
Contact your Tax Office to ask them to check the amount you have paid is correct. If you have paid too much tax, the Tax Office will send you a repayment

Jesli caly czas pracuje na umowie i ma prawidlowy tax code to nic nie nadplacil, wiec i nie ma zwrotu podatku.
Jesli chcesz mozesz sie skontaktowac ze swoim lokalnym biurem:

http://www.hmrc.gov.uk/local/index.htm

A tak na marginesie to ja sie akurat nie zajmuje podatkami (poza VAT), tylko kosztami :)

BTW Banita, a'propos dyskusji ktora prowadzilismy:

If the tax year ends before you get your proper code, the Tax Office will send you the repayment.

tralala...tralala...madralo :P

banita
Rezydent

Postautor: banita » 14 kwie 2008 13:21

hmmm nie bardzo czaje do czego pijesz a nie chce sie sie forum wertowac

Malgosia
Gastarbeiter

Postautor: Malgosia » 14 kwie 2008 21:57

:( chyba sie na mnie nie obraziles za tego madrale??ja w dobrym slowa znaczeniu...bo zawsze cos mi doradzisz>>a Ty chcesz kopac....aaa ratunkuuu.a od czego zalezy i jak sie przekonac ze ma wlasciwy symbol?problem ze IR nie pracuje w soboty a w tygodniu nie ma szans...dziekuje i nie wsciekaj sie!!!
pozdrawiam

MarcFloyd
Rezydent

Postautor: MarcFloyd » 14 kwie 2008 23:14

kopne bylo do banity :D
Kobiety bym nie kopnal, dyskryminuje je pod tym wzgledem :D

Malgosia
Gastarbeiter

Postautor: Malgosia » 15 kwie 2008 01:30

i cale szczescie!

Wróć do „Prawo”