O wszystkim na tematy prawne
bombastik
Emigrant
Posty: 212
Rejestracja: 02 sty 2013 20:32

Rozliczac sie czy nie, oto jest pytanie.

Postautor: bombastik » 16 cze 2014 21:43

Krotko i zwiezle.
Pracowalem w firmie od poczatku roku podatkowego 2013-2014, firma zbankrutowala, zalegle pensje wyplacila nam agencja, czy tam urzad panstwowy. Oczywiscie podatek zostal potracony. Bankructwo nastapilo 31 grudnia 2013. Zarejestrowalem sie w Job Centre, przyznali mi JSA, ale 21 stycznia 2014 podpisalem nowy kontrakt w nowej firmie. Oczywiscie Job centre powiadomilem o tym, wyplacono mi zasilek za te pare dni bycia "bezrobotnym".
Dostalem P45 z agencji, z nowej firmy dostalem P60.
Teraz pytanie, musze sie sam rozliczyc, czy HMRC sam sobie to ogarnie?

bombastik
Emigrant
Posty: 212
Rejestracja: 02 sty 2013 20:32

Postautor: bombastik » 17 cze 2014 20:16

No i tu jest pies pogrzebany :shock:
Gdy podpisywalem nowy kontrakt, P45 jeszcze nie mialem, pozniej jak juz je dostalem, nikt ode mnie tego nie chcial, na P60 mialem tylko dochody od 21 Stycznia do konca roku podatkowego. Wiec chyba bede sam musial to ogarnac, bo znajac urzednikow angielskich, moga jeszcze jakies cyrki wyjsc..


Wróć do „Prawo”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika. i 33 gości

cron