Strona 1 z 1

Revenue

: 13 lis 2013 12:39
autor: qwerty5678
Witam! Proszę o poradę ,ponieważ w 04..2011r.złożyłam formę o Tax credit i Working tax credit.Po jakimś czasie poproszono mnie o dostarczenie odpowiednich dokumentôw,co też uczyniłam.W lipcu (bo tyle trwała procedura)przyznano mi oba te zasiłki,zwrócono mi również pieniądze za czas ,kiedy rozpatrywano sprawę.Wszystko pięknie,tyle że już w październiku tego samego roku przysłano mi list, że proszą o wyszczególnione w liście dokumenty.Wszystko,czego żądali powysyłałam i w 01.2012 r. przyszło pismo ,że wstrzymują mi zasiłki(oprócz Child benefit,który pobierałam już rok) i mam oddać całą kwotę.Dodam również,że nie został podany żaden powód,dlaczego te zasiłki zostały mi anulowane oraz nikt się pod tą decyzją nie podpisał. Nadmienię,że moja sytuacja była taka sama jak w dniu wysłania aplikacjii.Zrobiłam odwołanie,które pozostało bez odpowiedzi.Po roku przyszedł następny list,ze mam oddać pieniądze.Zrobiłam również odwołanie,które zostało bez odpowiedzi i tak jeszcze dwa razy.Dziś przyszło pismo,że kwotę,którą zalegam mogę wpłacić w całości lub zadzwonoć i ewentualnie dogadać się co do rat.Czy mogę coś w tej sprawie jeszcze zrobić?

: 13 lis 2013 15:41
autor: qwerty5678
Dziękuję za odpowiedź.Uwierz mi ,że doskonale wiem ,że wszystkie pisma,listy,dokumenty itd. trzeba wysyłać w terminie i specjalną pocztą ,co też uczyniłam.Wszystkie kopie odwołań (a było ich cztery)mam w domu,list o wstrzymaniu benefitów przeczytałam chyba z 1000 razy,mało tego,nie wierząc samej sobieanalizowałam z koleżanką i też nic nie''znalazła''.
Dlatego sama jestem zaskoczona o co chodzi,bo niejednokrotnie miałam doczynienia z listami z revenue i i nigdy nie dostałam żądań bez podania przyczyny.Pozdrawiam

: 14 lis 2013 13:53
autor: MarcFloyd
Wrzuc tu skan z zaslonietymi danymi