O wszystkim na tematy prawne
abecede
Gastarbeiter

praca a ciąża - pomocy

Postautor: abecede » 27 sie 2012 15:55

Witajcie.
Pytań na ten temat było już wiele, ale akurat nie trafiają w moją sytuację. Otóż pracuję w tej samej firmie od prawie 3 lat. Niestety umowa jest na tzw czas urlopów ale nie ma na niej napisane że jest terminowa. Niedawno dowiedziałam się, że jestem w ciąży. W tym tygodniu idę do lekarza. I co dalej? Niby pracodawca nie może zwolnić kobiety w ciąży, jednak może to zrobić w innym przypadku. Czy powodem może być moja umowa? A co jeśli zostanę zwolniona? O co mogę się ubiegać i kiedy powiadomić pracodawcę o ciąży? Proszę pomóżcie bo ja się coraz bardziej denerwuję całą sytuacją. A to nie jest wskazane Pozdrawiam

MarcFloyd
Rezydent

Postautor: MarcFloyd » 28 sie 2012 08:23

Masz kontrakt na czas okreslony, tak? To po co maja cie zwalniac? Zwyczajnie poczekaja az ci kontrakt wygasnie...

abecede
Gastarbeiter

Postautor: abecede » 28 sie 2012 11:44

Nie ma na kontrakcie, że jest na czas określony więc nie ma co wygasać.

MarcFloyd
Rezydent

Postautor: MarcFloyd » 28 sie 2012 12:51

Nie za bardzo rozumiem co masz na mysli piszac ze masz umowe na czas urlopow?

Jestes temp?

abecede
Gastarbeiter

Postautor: abecede » 28 sie 2012 23:49

umowa jest tak zatytułowana jednak nie ma na niej napisane że na czas określony. Normalnie dostaję urlop, chorobowe. W grudniu minie 3 lata jak tam pracuje. Nie przez agencje więc posiadam status osoby zatrudnionej.

abecede
Gastarbeiter

Postautor: abecede » 29 sie 2012 00:02