Postautor: goldii » 16 kwie 2012 15:17
Witam,nie wiem gdzie napisać więc postanowiłam tu ,mam pewien problem,mieszkam w PL,zakupiłam towar u angielskiego kontrahenta,znalazłam go na alibabie,podał mi wszystkie jego dane oraz strone internetową na której można było zobaczyć co posiada w sprzedaży,otrzymałam fakture proforme po czym zmieniłam zamówienie na dużo mniejsze aby po otrzymaniu paczki sprawdzić towar czy spełnia moje oczekiwania,zapłaciłam pieniądze przez Western Union.Kontrahent podał mi numer przesyłki oraz strone na której mogłam sprawdzać gdzie znajduje sie paczka i tu zaczeły się schody:
Po otrzymaniu meila z numerem przesyłki napisał że pomylił się z zamówieniem i wysłał całe ( duże )zamówienie które złożyłam w pierwszym meilu a nie to małe i że chce abym mu dosłała reszte kwoty właśnie za to duże zamówienie.Napisałam mu że wyśle pieniądze po otrzymaniu paczki,gdyż moje zamówienie zostało zmniejszone i za niego zapłaciłam.On pisał że paczka została wstrzymana w Niemczech i żeby mu wpłacić 40% kwoty.Dopuki nie wpłace 40% paczka będzie wstrzymana w Niemczech.Faktycznie jak sprawdzałam gdzie znajduje się paczka,było napisane że została wstrzymana w Niemczech.Zapłaciłam 40% kwoty również przez Westen Union.Nastepnie pisał żeby mu zapłacić reszte kwoty 60% i w tedy uruchomi paczke która znajduje się w Niemczech.Wkońcu się zorientowałam że to WAŁ.Pisałam że nie zapłace mu już ani
grosza.On nadal pisze żeby zapłacić mu reszte kwoty.Próbowałam sprawdzić gdzie znajduje się paczka lecz pokazuje że strona NIE instnieje.Najwidoczniej jest on profesjonalistą który sam wykonał strone na której mogłam sprawdzać gdzie znajduje się paczka.
Co w takiej sytuacji można zrobić,gdzie to zgłosić ?czy jest mozliwość odzyskania pieniędzy ?