Postautor: justyna32 » 17 lut 2013 15:37
W listopadzie 2011 HM Revenue przyznalo mi WTC i CHTC. Wtedy pracowalam 20 godzin tygodniowo. W listopadzie 2012 wyprowadzilam sie, zadzwonilam do HM Revenue i powiedzialam, ze sie wyprowadzam i ze nie bede pracowala. Nadal jednak otrzymywalam WTC i CHTC. Okay, myslalam, ze tak musi byc i ze jak sie skonczy rok podatkowy w kwietniu to przestana mi to wplacac na konto. Teraz dostalam list od HM Revenue zebym udokumentowala, ze pracowalam od listopada 2012 do teraz, zaswiadczenie dzieci ze szkoly, ze chodza, moje payslipy, bank statements i td. Wszystko byloby okay ale ja tego nie mam bo nie pracowalam i przeciez zglaszalam im to.
Czy ktos byl w podobnej sytuacji? Ile tych pieniedzy bedzie do zwrotu? Nie wiem teraz czy zadzwonic do nich jutro czy wyslac im list czy co?