Postautor: Gabi1979 » 20 sie 2018 20:38
Witam serdecznie.
Kilka tygodni temu zdecydowałam się skorzystać z usług jednej z firm pomagających w odzyskaniu miesięcznych opłat bankowych (PBA).
Otrzymałam jednak list z banku, że nie należy mi się żaden zwrot. Powodem pierwszym było „Not PBA” w pierwszym okresie posiadania konta. Powodem drugim „Outside of time limit to complain” w okresie późniejszym.
Bank zasugerował, że mogę się odwołać do Financial Ombudsman Service w ciągu kolejnych 6 miesięcy. Poproszono mnie rownież o natychmiastowy kontakt z bankiem w celu zmiany konta, jeśli uważam że to jest dla mnie nieodpowiednie i nie pózniej niż w ciągu 60 dni.
Czy ktokolwiek z tutaj obecnych odwoływał się kiedykolwiek od decyzji banku i byłby w stanie mi pomóc? Bardzo proszę o informacje i z góry bardzo dziękuję.