Postautor: totomasza » 15 mar 2017 16:16
Moja sprawa wygląda następująco. 7 miesięcy temu wziąłem telefon na abonament przez internet w sieci Virgin. Rachunki spłacałem regularnie dopóki moja sytuacją życiowa zmieniła się w oka mgnieniu i musiałem wrócić teraz do Polski. Nie wziąłem abonamentu z telefonem z zamiarem, że przestane go w końcu spłacać. Teraz jednak mam obawy, że dobiorą się do mojego konta w UK i pieniądze zniknął mi z konta. Jak jest naprawdę? Czy wierzyciel w tym przypadku sieć Virgin może mi zająć pieniądze z konta??? Czy mogą zlecić sprawę windykacji, skarbówce lub innej instytucji w Polsce? Z góry dziękuję za odpowiedź
ps.pamiętam, że kiedy podpisywałem umowę przez @ to musiałem się zalogować na stronie virgin podając kilka ostatnich cyfr z mojego numeru konta. Piszę o tym bo być może to ma jakieś znaczenie?!