Tematy związane ze zdrowiem, medycyną i sprawami rodzinnymi.
rwojdylak
Gastarbeiter
Posty: 1
Rejestracja: 10 maja 2010 19:21

Rzucanie palenia

Postautor: rwojdylak » 10 maja 2010 19:29

Witam czy ktokolwiek kiedykolwiek z was probowal rzucac palenie?
Pewnie znajde pare osob i temat zawsze ten sam silna wola, plasterki itp. Wlasnie przeczytalem artykol a propo zucania palenia przy pomocy hipnozy ktora niby daje 95cprocent pozytywnego rezultatu moi znajomi znaja nawet osobiscie osoby ktore z tego skorzystaly. Wiec pozostawiam temat do dyskusji a moze znajdzie sie ktos kto z tego kozystal. Pozdrawiam :D

kaslawka
Rezydent
Posty: 1830
Rejestracja: 07 paź 2007 13:54

Postautor: kaslawka » 10 maja 2010 21:13

no ja "niestety" nigdy nawet nie sprobowalam tego badziewia ale mam ogrom osob w moim otoczeniu ktore probowaly wszystkich dostepnych na rynku metod lacznie z hipnoza....nie dziala :lol:
Musisz zaakceptowac bardzo prosty fakt, na rzucenie nalogu musisz byc psychicznie przygotowany i zdecydowany, cala ta reszta wypelniaczy pt plasterki, tabletki, gumy maja juz tylko troszke pomoc w tej decyzji wytrwac, zwlaszcza przez pierwsze tygodnie.
Przyjdzie taki moment ze powiesz sobie stop, i to bedzie to :wink:
Powodzenia!

banita
Rezydent
Posty: 7320
Rejestracja: 31 sie 2007 07:34

Postautor: banita » 11 maja 2010 08:36

dokladnie jak wyzej
probowalem wiele razy
udalo sie 2 lata i tydzien temu :)
przyszedl moment ze poprostu dosc, uzywalem przez chwile plastrow ale to tylko tak dla zmylki

Usercostam
Rezydent
Posty: 5234
Rejestracja: 06 gru 2013 12:00

Postautor: Usercostam » 11 maja 2010 16:23

Przeczytaj te ksiazke:

http://www.megaupload.com/?d=N7W3EGA6

Ja juz nie pale kilka miesiecy, bez zadnego problemu.

Moi znajomi tez nie pala po przeczytaniu.

aggata
Gastarbeiter
Posty: 4
Rejestracja: 12 lut 2011 12:51

Postautor: aggata » 12 sie 2010 06:17

polecam tabletki Zyban na recepte - nie pale juz kilka miesiecy, rzuciłam bezbolesnie :D

Emigrantka
Rezydent
Posty: 2041
Rejestracja: 08 lut 2009 02:10

Postautor: Emigrantka » 12 sie 2010 20:02

AGGATA pisze:polecam tabletki Zyban na recepte - nie pale juz kilka miesiecy, rzuciłam bezbolesnie :D


Polecam najpierw poczytac i doksztalcic sie co Zybam z mozgiem robia pozniej zabanowac tych co to gowno oglaszaja....

Bezbolesnie to moze teraz/chwilowo....

Ludzie - czy wy wszystko co wam lekarz przepisze bierzecie tak bez pytan?

:shock:

rzucaniepalenia
Gastarbeiter
Posty: 1
Rejestracja: 20 paź 2010 02:32

Rzucaniepalenia - komentarz

Postautor: rzucaniepalenia » 20 paź 2010 02:34

Rzucanie fajek bez dobrej metody to lipa - najlepsze są te bazujące na postanowieniu i zmianie świadomości jak Allena Carra:
http://rzucaniepalenia.net/dorota-stali ... -z-carrem/

Hipnoza może być słabsza ale na niektórych działa - szkoda, że w większości wrócili:
http://rzucaniepalenia.net/rzuc-palenie ... noterapia/

MarcFloyd
Rezydent
Posty: 4971
Rejestracja: 31 sie 2007 12:27

Postautor: MarcFloyd » 20 paź 2010 08:31

Nie stac was na normalna reklame, eh?

Hubabuba
Gastarbeiter
Posty: 4
Rejestracja: 10 paź 2010 12:56

Postautor: Hubabuba » 20 paź 2010 19:13

Na rzucanie palenia składa się kilka istotnych czynników. Sama silna wola i plasterki mogą nie wystarczyć jeżeli w Twoim otoczeniu będą pojawiać się osoby które sa palące. W pierwszej kolejności gdybyś miała zamiar rzucać palenie powinnaś o tym fakcie poinformować osoby na których Ci zależy. Osoby te pomagały by Ci i wspierały w Twoim postanowieniu dzięki czemu miałabyś silne wsparcie w chwilach słabości i zwątpienia. dopiero później warto sięgnąć po dodatkowe pomoce w postaci plastrów itp.

kaslawka
Rezydent
Posty: 1830
Rejestracja: 07 paź 2007 13:54

Postautor: kaslawka » 15 lis 2010 12:02

Mam pytanie do osob ktore palily przez wiele wiele lat i zdecydowaly sie rzucic to swinstwo :)) jak dlugo moze i ma prawo utrzymywac sie kaszel w czasie procesu oczyszczania pluc? Wszystkie "Googlowskie" teorie nie sa jednoznaczne na ten temat. Moja mama nie pali juz od ponad 8-9 miesiecy ale kaszel z biala wydzielina ciage sie utrzymuje. Czy jest to jakis powod do obaw? Czy myslicie ze wizyta u lekarza nie bedzie przedwczesna?
Dzieki za wszelkie (na temat :wink: ) porady....

maya
Rezydent
Posty: 1120
Rejestracja: 28 wrz 2007 11:57
Kontaktowanie:

Postautor: maya » 15 lis 2010 21:06

Hm, paliłem ponad 10 lat i po rzuceniu nie miałem kaszlu. No może czasami coś sie odrywało. Po miesiącu było oki. W sześć miesięcy płuca na tyle mi się zregenerowały, że byłem w stanie przebiec 49km. Na co czeka twoja mama to nie wiem. Już dawno powinna iść z tym do lekarza.

guziczek1
Gastarbeiter
Posty: 28
Rejestracja: 17 sie 2010 19:54

Postautor: guziczek1 » 16 lis 2010 15:54

Kochani, czytam te wszystkie opinie i bardzo jestem szczęsliwa ,ze mnie ten temat nie dotyczy/moja córka też paliła bardzo długo/ na szczęście dla całej rodziny już o kilkunastu miesięcy nie pali ,wiem ,wiem jak trudno jej to przyszło, tym bardziej jestem jej wdzięczna ,ze się już nie truje tym świństwem.
Życzę każdemu palaczowi ,oby skutecznie pozbył się tego nałogu.

kaslawka
Rezydent
Posty: 1830
Rejestracja: 07 paź 2007 13:54

Postautor: kaslawka » 16 lis 2010 21:01

dzieki Maya, ja nigdy nie palilam, nawet nie probowalam, wiec bladego pojecia nie mam jak to wszystko "dziala", mamy nie mam przy sobie wiec nawet trudniej ja kontrolowac i zagonic do lekarza. No ale teraz bede twardsza... :wink:
Dzieki jeszcze raz

kaslawka
Rezydent
Posty: 1830
Rejestracja: 07 paź 2007 13:54

Postautor: kaslawka » 16 lis 2010 21:04

dzieki Maya, ja nigdy nie palilam, nawet nie probowalam, wiec bladego pojecia nie mam jak to wszystko "dziala", mamy nie mam przy sobie wiec nawet trudniej ja kontrolowac i zagonic do lekarza. No ale teraz bede twardsza... :wink:
Dzieki jeszcze raz

banita
Rezydent
Posty: 7320
Rejestracja: 31 sie 2007 07:34

Postautor: banita » 17 lis 2010 13:25

maya pisze:Hm, paliłem ponad 10 lat i po rzuceniu nie miałem kaszlu.


ja tyz ... zero kaszlu, zero wydzielin, generalnie zero tego co niby mialo sie zmienic po rzuceniu palenia


Wróć do „Zdrowie, Medycyna, Rodzina”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika. i 2 gości

cron