Ogólne rozmowy na tematy związane z mieszkaniem w Wielkiej Brytanii. Ogłoszenia mieszkaniowe można znaleźć pod adresem www.londynek.net/accommodation
pelcia158
Gastarbeiter
Posty: 21
Rejestracja: 05 sty 2013 19:00

energia

Postautor: pelcia158 » 05 sty 2013 19:02

WITAM!
WYNAJMUJE Z CHLOPAKIEM MIESZKANIE OD MIESIACA I MAMY PODPISANA UMOWE Z SOUTHERN ELECTRIC I PLACIMY RACHUNKI CO 3 MIESIACE A DZIS PRZYSZEDL RACHUNEK Z E-ON NA 28.83 FUNTY I NIE ROZUMIEM SKAD SIE WZIAL TEN RACHUNEK? DLACZEGO PRZYSLALI Z EON SKORO MAM W SOUTHERN ELETRIC? POMOZCIE!!!

Emigrantka
Rezydent
Posty: 2041
Rejestracja: 08 lut 2009 02:10

Postautor: Emigrantka » 05 sty 2013 19:16

Zadzwon i sie dowiedz po prostu.

Moze poprzedni lokatorzy byli w Eon i nie sa wyrejestrowani.

Zakladam ze przy wprowadzaniu sie byly odczytane liczniki i podane numerki do Southern? To powinniscie zrobic sami - nie agencja, nie landlord tylko wy sami.

dariusz707070
Emigrant
Posty: 272
Rejestracja: 03 sty 2013 12:23

Postautor: dariusz707070 » 05 sty 2013 19:19

Jak z kad przeciez ktos korzystal przed wami z energii elektry. to i zalegly rachunek.Macie z innej firmy to placicie firmie obecnej .Oddac go landlordowi.Tyle.Wyrownawczy za stara firme za okres moze tygodnia lub dwoch pisze tam za jaki okres.
Ostatnio zmieniony 05 sty 2013 19:21 przez dariusz707070, łącznie zmieniany 1 raz.

pelcia158
Gastarbeiter
Posty: 21
Rejestracja: 05 sty 2013 19:00

Postautor: pelcia158 » 05 sty 2013 19:20

Tylko ze rachunek przyszedl na nasze nazwisko i na okres od kiedy mieszkamy a nie wczeniejszy. w ogole z tymi licznikami to jaka magia. skrzynki sa na klatce schodowej zamkniete na klucz ktorego my nie mamy i liczniki przychodza chyba sami odczytywac...

Emigrantka
Rezydent
Posty: 2041
Rejestracja: 08 lut 2009 02:10

Postautor: Emigrantka » 05 sty 2013 19:26

W takim razie dzwon i do jednych i do drugich, czesto przy zmianie "provider" takie numery sa ze ludzie od obu rachunki dostaja.

Tu Ci nikt nic nie poradzi - dzwon do obu i odkrecaj.

dariusz707070
Emigrant
Posty: 272
Rejestracja: 03 sty 2013 12:23

Postautor: dariusz707070 » 05 sty 2013 19:28

Zazwyczaj spisuje sie licznik przy wlascicielu robi zdjecie.W dniu wprowadzenia do domu.Dziwne ze ta stara firma ma wasze dane hm?Magia.Moze koszty zmiany dostawcy oni policzyli wam dobrze za okres wstecz moze tyg. a firma przejmujaca policzy z tyg. opoznieniem nastepny rachunek i odliczy te 28 czy iles funtow.W dniu wprowadzania zmieniliscie firme czy tyd. pozniej?

Emigrantka
Rezydent
Posty: 2041
Rejestracja: 08 lut 2009 02:10

Postautor: Emigrantka » 05 sty 2013 19:36

No wlasnie, to moze byc za pare dni jakie zmiana firmy moze zajac.

Po miesiacu rachunek bylby napewno wiekszy niz marne 28.

Macie z nimi tylko prad czy prad i gaz?

pelcia158
Gastarbeiter
Posty: 21
Rejestracja: 05 sty 2013 19:00

Postautor: pelcia158 » 05 sty 2013 19:40

nie bylo zmian zadnej firmy. agencja wyslala pismo do wszystkich dostawcow zarowno wody i energii ze sa nowi najemcy na tym mieszkaniu i kilka dni po wprowadzeniu dotalismy pismo z southern electric ze sa naszym dostawca energii i mielismy tylko wybrac rodzaj- economy 7 albo generalny i wybralismy economy 7. ale zadnergo pisma z eonu nie bylo tylko ta jedna firma przyslala list.

Emigrantka
Rezydent
Posty: 2041
Rejestracja: 08 lut 2009 02:10

Postautor: Emigrantka » 05 sty 2013 19:41

Dzwon, pytaj o co chodzi

dariusz707070
Emigrant
Posty: 272
Rejestracja: 03 sty 2013 12:23

Postautor: dariusz707070 » 05 sty 2013 19:42

Wszystko pasuje nowa firma podala starej wasze dane i wy musicie zaplacic.Zmiana dostawcy.Nikt za was nie zaplaci a juz napewno nie liczcie na umorzenie trzeba sprawdzac co sie bierze.Sami sie widze gubicie.
Ostatnio zmieniony 05 sty 2013 19:43 przez dariusz707070, łącznie zmieniany 1 raz.

pelcia158
Gastarbeiter
Posty: 21
Rejestracja: 05 sty 2013 19:00

Postautor: pelcia158 » 05 sty 2013 19:42

nie mamy gazu w mieszkaniu, tylko wszystko jest elektryczne.

pelcia158
Gastarbeiter
Posty: 21
Rejestracja: 05 sty 2013 19:00

Postautor: pelcia158 » 05 sty 2013 19:43

czyli co, mam rozumiec ze to ECONOMY 7 ktore wybralismy jako rodzaj energii podchodzi pod E-ON?

dariusz707070
Emigrant
Posty: 272
Rejestracja: 03 sty 2013 12:23

Postautor: dariusz707070 » 05 sty 2013 19:46

To cwana agencja wysyla listy.nie pytajac nikogo o zgode.Zazwyczaj agencja robi tak przed wynajmem nie w trakcie.Agencje za bary musicie wziazc.Od jakiej daty wy placicie.Powinniscie nowe rachunki zaczac placic z data wprowadzenia zgodna z umowa i tyle.To nie wina dostawcy energii lecz agencji.Oni posluzyli sie waszymi danymi z agencji.Agencja cos zaniedbala.

pelcia158
Gastarbeiter
Posty: 21
Rejestracja: 05 sty 2013 19:00

Postautor: pelcia158 » 05 sty 2013 20:10

pytalismy sie w agencji przed podpisaniem umowy co z rachunkami, czy musimy to we wlasnym zakresie zalatwic a oni powiedzieli ze nie, ze gdy kontrakt bedzie juz podpisany to oni sami sie tym zajma. i przyszlo tylko pismo z southern eletric. ale w moim mniemaniu gdyby wyslali takze pismo do eonu to tez powinni wyslac pismo. moze my sami nieswiadomie zmienilismy dostawce... ;/

pelcia158
Gastarbeiter
Posty: 21
Rejestracja: 05 sty 2013 19:00

Postautor: pelcia158 » 05 sty 2013 20:11

poza tym liczniki juz byly czytane poniewaz mamy napisane w kontrakcie ze liczniki czytaja w grudniu i czerwcu i akurat skonczyl sie grudzien i przyslali rachunek.


Wróć do „Mieszkanie”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika. i 7 gości