Strona 1 z 2

Umowa wynajmu, a przysługujace benefity

: 17 sty 2008 23:34
autor: ania8888
Pobieramy Housing Benefit i Council Tax Benefit,a umowa wynajmu niedlugo nam sie konczy i planujemy wynajac kolejne mieszkanie.Znalezlismy juz odpowiednie,jednak landlord poinformowal nas ze wszystkie rachunki(woda,gaz,elektrycznosc) wlacznie z council tax on bedzie placil.Czy jest mozliwosc,ze po podpisaniu takiej umowy stracimy dofinansowanie?
Dzieki za informacje.

: 18 sty 2008 12:46
autor: catis
najlepiej idz do obliskiego urzedu tam udziela ci konkretnej odpowiedzi pozatym dowiedz sie czy landlord zgadza sie na benefity.

bo spotkalam sie z ludzmi ze nie chca benefitow

: 18 sty 2008 12:47
autor: catis
a i jeszcze jedno czy ty do ubiegania sie o te benefity musialas miec home office? powiedz jak i gdzie to wszystko zallatwic bo my niedawno wynajmujemy dom w londynie

: 19 sty 2008 16:42
autor: figra
musisz mieć home office chyba ze jestes samozatrudniony to wtedy nie musisz

: 01 lut 2008 01:44
autor: miloszek
Czemu musi pytac landlorda o to czy moze pobierac benefity ,nie rozumiem??

: 01 lut 2008 01:56
autor: miloszek
Ja sama wynajmuje mieszkanie z agencji i nie pytalam sie czy landlord zezwala na takie benefity,bo i tak nie chca sie zgodzic,wiec na pewno nie dostalabym tego mieszkania.Zlozylam wszystkie dokumenty w cansilu ktore byly mi do tego potrzebne i w bardzo krotkim czasie dostalam takie dofinansowanie .Wplacam systematycznie pieniadze do agencji poniewaz pieniadze przelewane sa na moje konto z dofinansowania,a nie na konto landlorda-trzeba tam w dokumentach zaznaczyc.pozdrawiam

: 01 lut 2008 10:30
autor: catis
no w sumie to nie wiem my jak chcielismyy wynajac mieszkanie to landlord powiedzial ze nie zgadza sie na benefit... w sumie nie iwiem czemu ale coz teraz wynajelismy mieszkanie ale nie mamy jescze home office i nic nie mozemy zalatwic

: 01 lut 2008 15:02
autor: figra
własciciel nie musi nic wiedziec ze pobierasz houising benefit.council nie moze mu udzielic takiej informacji bez twojej zgody:)

: 01 lut 2008 15:05
autor: catis
aha no dobra teraz to i tak trzeba czekac na en home office do tego czasu nic nie zalatwie a powiedz mi czy to rzeczywiscie jest tak ze musisz pozniej zbierac rachunki i udawadniac ile miesiecznie wydajesz pieniedzy??

bo kiedys ktos tak napisal ze trzeba na szystko paragony zbierac i udowodnic ile sie na rzycie wydaje i ze sie nie ma na oplaty czy cos w tym stylu ( wyddaje mi sie bzdura ale moze )

: 02 lut 2008 00:27
autor: miloszek
Przepraszam a o co chodzi z tymi rachunkami?do czego niby maja byc potrzebne???,bo nie slyszalam o takim czyms i pozniej trzeba je gdziec okazywac???????????/pozdrawiam

: 02 lut 2008 09:37
autor: catis
no podobno tak po to zeby wiedzieli ile wydajesz pieniedzy na zycie... nie kumam w sumie tego moge nawet poszukac posta w ktorym bylo to napisane choc nie wiem czy jest sens

: 02 lut 2008 14:55
autor: miloszek
Nie slyszalam nigdy o takim czyms,bo jak mozna zbierac codziennie rachunki ze sklepow czy inne.Jakas paranoja.Troche to rzeczywiscie nie ma sensu.Ten ktos kto tak napisal zle uslyszl od kogos i dalej juz poszla taka plotka o rachunkach.pozdrawiam

: 06 lut 2008 00:03
autor: DAGENHAM
A po co wam te benefity i te inne duperele? Pracowac sie nie chce? hmm to ja mam na was tyrac? Bo to przeciez z moich podatkow te benefity....
Ale z drugiej strony... to jak mam to elce to wole wam ;)

8)

: 06 lut 2008 00:07
autor: miloszek
PO pierwsze to nie tyrasz na mnie bo ja tak samo pracuje jak ty!!!Nie siedze i nie wyleguje sie i nic nie spada mi z nieba.pozdrawiam

BENEFITY - FAKTY I MITY

: 27 lut 2008 10:14
autor: jkkjakub
ANIA8888: benefity mieszkaniowe dostaje sie na konkretne mieszkanie i zazwyczaj co rok trzeba uzupelnic informacje o wysokosci zarobkow ktore sie zmienily w tak zwanym miedzyczasie. Czasem dostaje sie benefit na stale i wtedy jest wyplacany bez tych dopytywan.- pofatyguj sie do swojego councilu i dopytaj.Przy przeprowadce nalezy przeniesc benefity czyli poinformowac urzad o swoim nowym adresie przedstawic umowe najmu i jesli jestes samozatrudniony rachunki dokumentujace twoje wydatki- jesli nie to tylko payslipy ewentualnie inne dokumenty o ktore zapytaja. TWOJE PYTANIE : TAK MUSISZ SAMA a nie landlord PLACIC COUNCIL TAX zeby jakiekolwie benefity ci przyznano- wiec opcja ze rachunki wliczone odpada.W przypadku gdy wyprowadzasz sie z dotychczasowego councilu mysle ze opcja przeniesienia odpada i musisz starac sie w nowym od poczatku.Zycze powodzenia i pozdrawiam wszystkich ignorantow na tej stronie - co to cos slyszeli co ktos slyszal i probuja doradzac mieszajac w glowie biednej dziewczynie z problemem.