31 marca wyprowadzaliśmy się z pewnego mieszkania, bo chcieliśmy wrócić do Polski na stałe. Npower powiadomiliśmy o tym tak jak było napisane w warunkach umowy, na 2 dni robocze przed wyprowadzeniem i w ostatni dzień, żeby podać stan liczników. Ostateczny rachunek opłaciłem, żeby nie mieć kłopotów. Ale okazuje się, że na ten adres przyszedł rachunek na moje nazwisko z kwotą do zapłaty jak za kolejne 1,5 miesiąca.
Kontaktowałem się z customer service, ale oni powiedzieli ze mimo że zapłaciłem ostatni rachunek, to muszę opłacić i ten.
Zaraz po nas wprowadzili się na to mieszkanie nowi ludzie, więc to oni powinni za to płacić.
Poradźcie mi, co mam teraz zrobić. Gdzie szukać pomocy, by nie być oszukanym. Żeby po 3 latach nie okazało się że komornik zapuka do drzwi i nie zarząda kwoty 10 razy większej niż ten "nie mój" rachunek.